Yani işlemci tüketiminden daha çok saatlik olarak ücret ödeniyor ? Peki kullandığın kadar ödeye ne oldu

Hocam peki aylık ne kadar ödüyorsunuz?
Kullandığın kadar ödeden ne anlıyorsunuz?
Makinayı kurdunuz işiniz bitti ve power off yaptınız.
Makinaya ücret ödemiyorsunuz.
Makinayı açtınız ücret yazmaya başlıyor.
2 çekirdek işlemci aldınız ister ,%1 ister %90 kullanın aynı ücreti ödersiniz.