• 03-04-2019, 16:45:42
    #19
    Sevdadizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    i7 veya i9 sunucu için çalıştığım firmaya sordum sizin için i7 için 720tl aylık fiyat verdiler. i9 ise 1,5 ay sonra stoğa eklenecekmiş 1200tl gibi aylık fiyatı olur dediler.
    Acaba hangi firma PM'den belirtirmisiniz ?



    @aog 4790k ve üzeri i7'niz var mı ?
  • 03-04-2019, 17:51:05
    #20
    EmirBerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten kendileri ile çalışmaktayız fakat korumalarından hiç ama hiç memnun değiliz.
    Merhaba,

    Tarafımızca size sunucu sağladığımızı sanmıyoruz.

    Ayrıca koruma hizmeti alıpda şikayet konusu bulunmamaktadır.

    Hangi sunucuyu hangi isimle aldığınızı belirtirseniz konuyu inceleyip bilgi verebiliriz.
  • 03-04-2019, 17:57:02
    #21
    Müşteri adı Bertan YILDIRIM, korumanız sunucuyu resmen katlediyor oyun sunucumuzda neredeyse doğru düzgün eklenti bile çalıştıramıyoruz.
  • 03-04-2019, 18:05:52
    #22
    EmirBerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri adı Bertan YILDIRIM, korumanız sunucuyu resmen katlediyor oyun sunucumuzda neredeyse doğru düzgün eklenti bile çalıştıramıyoruz.
    Merhaba,

    İncelediğimde bizden 2 aylık i9 hizmeti aldığınızı görüyorum.

    Ayrıca tarafımızca size /26 subnet sağlandığını görüyorum ancak bu ip bloğunda herhangi bir koruma hizmeti bulunmamaktadır.

    Lütfen bu tip mecralarda firmamız ile alakalı hatalı bilgi paylaşmamanızı önemle rica ederiz.

    İyi çalışmalar.
  • 03-04-2019, 18:19:27
    #23
    Madem yok bir kontrol edin varmıymış yokmuymuş
  • 03-04-2019, 18:26:50
    #24
    EmirBerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madem yok bir kontrol edin varmıymış yokmuymuş 185.122.203.2
    Merhaba,

    1 IP niz için normal koruma yaptık sadece.

    Ancak siz /26 subneti kullanıyorsunuz ve bu bloğa karışık olarak saldırı alıyorsunuz.

    Günce en az 20-30 adet mail geliyor tarafımıza ip bloğunuzla alakalı.

    Özetle 64 ip içerisinde 1 ip bile korumalı olmaz ise bütün sunucunun sorun yaşaması kaçınılmazdır.

    Sonuçta sunucuya giden hat 1 gbps dir ve zaten bu limit dolunca hattın sature olması ile bütün sunucu kullanılmaz hale gelir.

    Lütfen hatalı bilgi paylaşımı yapmayalım.

    Konuyu daha fazla uzatmayada gerek yoktur.

    Saygılar.
  • 03-04-2019, 18:31:47
    #25
    Masrafı 5₺ olan voxility'i 100₺ye satarsanız bizde malesef almayız, hayırlı çalışmalar.
  • 03-04-2019, 18:41:30
    #26
    EmirBerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Masrafı 5₺ olan voxility'i 100₺ye satarsanız bizde malesef almayız, hayırlı çalışmalar.
    Merhaba,

    Önceki mesajımda da belirttiğim gibi böyle mecralarda firmamız hakkında hatalı ve yalan bilgi vermeyiniz.

    Vox hizmeti /24 için 1.000 TL + KDV dir.

    1 IP için isterseniz 25 TL + KDV ye sağlıyoruz.

    Konuyu lütfen burada kapayalım ve bir daha firmamız hakkında yalan bilgi paylaşımında bulunmayınız.

    İyi günler.
  • 03-04-2019, 18:45:57
    #27
    Ben sadece memnun olmadığımı söyledim size, sizin bu açıklamaları yapmanız birşey değiştirmeyecek. Kendinizi biraz daha geliştirip konuya tekrardan mesaj atarsanız sevinirim.