Madem yok bir kontrol edin varmıymış yokmuymuş 185.122.203.2
Merhaba,
1 IP niz için normal koruma yaptık sadece.
Ancak siz /26 subneti kullanıyorsunuz ve bu bloğa karışık olarak saldırı alıyorsunuz.
Günce en az 20-30 adet mail geliyor tarafımıza ip bloğunuzla alakalı.
Özetle 64 ip içerisinde 1 ip bile korumalı olmaz ise bütün sunucunun sorun yaşaması kaçınılmazdır.
Sonuçta sunucuya giden hat 1 gbps dir ve zaten bu limit dolunca hattın sature olması ile bütün sunucu kullanılmaz hale gelir.
Lütfen hatalı bilgi paylaşımı yapmayalım.
Konuyu daha fazla uzatmayada gerek yoktur.
Saygılar.