EmirBerke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Madem yok bir kontrol edin varmıymış yokmuymuş 185.122.203.2
Merhaba,

1 IP niz için normal koruma yaptık sadece.

Ancak siz /26 subneti kullanıyorsunuz ve bu bloğa karışık olarak saldırı alıyorsunuz.

Günce en az 20-30 adet mail geliyor tarafımıza ip bloğunuzla alakalı.

Özetle 64 ip içerisinde 1 ip bile korumalı olmaz ise bütün sunucunun sorun yaşaması kaçınılmazdır.

Sonuçta sunucuya giden hat 1 gbps dir ve zaten bu limit dolunca hattın sature olması ile bütün sunucu kullanılmaz hale gelir.

Lütfen hatalı bilgi paylaşımı yapmayalım.

Konuyu daha fazla uzatmayada gerek yoktur.

Saygılar.