• 07-07-2005, 17:33:22
    #1
    Misafir
    merhaba,

    kullandigim dedicated serverda .asp uzantili sayfalari görüntüleyemiyorum..siteye girdigimde

    Internal Server Error
    The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
    Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

    More information about this error may be available in the server error log.


    bu hatayi aliyorum..iis'de ve plesk'de asp aktif gözüküyor..çözüm yolu sunacak arkadaslar varsa lütfen yardimci olsun..
  • 07-07-2005, 18:09:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bunun uzmanı enter. bulursan ya da o görürse mesajı yardımcı olur..
  • 07-07-2005, 21:28:59
    #3
    Üyeliği durduruldu
    onursql: klasik http500 internal server error. bu tip hataları tespit etmek de hayli zor çünkü hata nedeni olabildiğince fazla. bana (özelden veya buraya) daha fazla bilgi vermen daha hızlı sonuç almamızı sağlayacak. (mesela en son ne değişikliği yaptın, site adresi ne vs)

    pigeontechs: yorumun için teşekkürler. elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum.
  • 07-07-2005, 22:41:32
    #4
    Misafir
    merhaba,

    enter, bilgileri pm yoluyla ilettim. ilgin için tesekkürler.
  • 08-07-2005, 00:55:12
    #5
    Üyeliği durduruldu
    OnurSqL adlı üyeden alıntı:
    merhaba,

    enter, bilgileri pm yoluyla ilettim. ilgin için tesekkürler.
    başka bir sorunun olursa yine, buralardayım
  • 08-07-2005, 01:59:23
    #6
    Misafir
    sorun çözüldü..tesekkurler
  • 08-07-2005, 02:14:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Wayy sitemedya iş başında. Sen olmasan asp ciler ne yapar.
  • 08-07-2005, 02:29:03
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hem en bilgili hem gördüğüm en yardımsever insandır..

    sevgiler sitemedya...