merhaba,

kullandigim dedicated serverda .asp uzantili sayfalari görüntüleyemiyorum..siteye girdigimde

Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Please contact the server administrator to inform of the time the error occurred and of anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.


bu hatayi aliyorum..iis'de ve plesk'de asp aktif gözüküyor..çözüm yolu sunacak arkadaslar varsa lütfen yardimci olsun..