• 22-07-2008, 12:33:27
    #10
    teknoserver tabi kalitesi tartışılmaz konuyu açanda Kerem bey olunca gözün kapalı alıcan Ayberk hocamın dediğigibi
  • 22-07-2008, 12:50:58
    #11
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknoserver tabi kalitesi tartışılmaz konuyu açanda Kerem bey olunca gözün kapalı alıcan Ayberk hocamın dediğigibi
    Kerem değil Cumali
  • 22-07-2008, 12:53:20
    #12
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kerem değil Cumali
    kişiye göre değişir bu olay :P bence Kerem
  • 22-07-2008, 12:56:55
    #13
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kişiye göre değişir bu olay :P bence Kerem
    Saçmaladığının farkında mısın bilmiyorum Aktifhosting

    Ortada Kerem filen yok.

    Konuyu açan ve nazarweb'in sahibi Cumali AKSAÇ'tır.
  • 22-07-2008, 13:01:53
    #14
    Ufuk abicim ben Kerem diyorum napıcaksın senle ne alakası var anlamadım. ? ben bu adama yıllardır Kerem diyorum gocunmadı sen neden gocundun pek anlamış değilim konuyu dağıtmanın gereği yok.
  • 22-07-2008, 13:07:23
    #15
    Aktifhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufuk abicim ben Kerem diyorum napıcaksın senle ne alakası var anlamadım. ? ben bu adama yıllardır Kerem diyorum gocunmadı sen neden gocundun pek anlamış değilim konuyu dağıtmanın gereği yok.
    İkinci bir adının olduğunu bilmiyordum.Kusura bakma o zaman.
    Ben bir tek Cumali diye biliyordum.Öğrenmiş oldum

    Kerem deyince ben kadeweb sandım yani seni onla karıştırdı sandım

    Tekrardan kusura bakma.Bu arada konuyu dağıtmadan tam olarak Cumali kardeşimizede hayırlı satışlar diyelim.
  • 22-07-2008, 13:08:49
    #16
    bende özür dilerim abicim ilk mesajımdaki kişiye göre değişir ibareside sadece latife amaçlıydı bende sen dahil herkese hayırlı satışlar bol kazançlar dilerim.
  • 22-07-2008, 13:12:55
    #17
    Relax Relax

    Kerem göbek adım bir kaç kişi haricinde göbek adımı kimse bilmez genel olarak kullanmamda ismail genel olarak kerem diye hitap eder.
  • 22-07-2008, 13:14:52
    #18
    İstila edeceğiz bu piyasayı! Kerem COPCU, Kerem ALPER, Kerem AKSAÇ. Var mı başka bizden?