Ufuk abicim ben Kerem diyorum napıcaksın senle ne alakası var anlamadım. ? ben bu adama yıllardır Kerem diyorum gocunmadı sen neden gocundun pek anlamış değilim konuyu dağıtmanın gereği yok.
İkinci bir adının olduğunu bilmiyordum.Kusura bakma o zaman.
Ben bir tek Cumali diye biliyordum.Öğrenmiş oldum
Kerem deyince ben kadeweb sandım yani seni onla karıştırdı sandım
Tekrardan kusura bakma.Bu arada konuyu dağıtmadan tam olarak Cumali kardeşimizede hayırlı satışlar diyelim.