• 30-09-2017, 16:53:50
    #1
    soyoustart dan siteme gerekli olan depolama sunucusu aldım ancak bu server arm işlemcili debian ubuntu gibi işletim sistemlerini kuruyorum ancak sorun şurada başlıyor ne zaman free kontrol panellerinden birini ssh ile kurmaya çalışsam bir sorun çıkıyor ben bu sunucu sadece depolama aracı olarak kullanmak istiyorum mesela http://0.0.0.0/resim/resim.jpg gibi ftp kurulumu yapamıyorum ne yapmam gerekiyor? Birisi yardımcı olabilir mi lütfen?
  • 30-09-2017, 17:00:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,
    Sanırım yapmak istediğiniz : CDN olarak kullanmak istiyorsunuz değil mi sunucuyu ? Hangi ücretisiz paneli kuruyorsunuz ? Veritabanı ile bir işiniz yok işe panel kurmanıza gerek yok ? Apache kurup kullana bilirsiniz.
  • 30-09-2017, 17:00:16
    #3
    Yanlış anlamadıysam web sitesi barındırmak için panel kurmaya çalışıyorsunuz sunucuya.
    Gayet esnek ve sıkıntısız çalışan güzel bir yazılımı uygun koşullarda server'ınıza yükleyip aynı gün teslim edebilirim. Alaka duyarsanız özel mesaj göndereniz yeterli.
  • 30-09-2017, 17:08:56
    #4
    MonkeyDLuffy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soyoustart dan siteme gerekli olan depolama sunucusu aldım ancak bu server arm işlemcili debian ubuntu gibi işletim sistemlerini kuruyorum ancak sorun şurada başlıyor ne zaman free kontrol panellerinden birini ssh ile kurmaya çalışsam bir sorun çıkıyor ben bu sunucu sadece depolama aracı olarak kullanmak istiyorum mesela http://0.0.0.0/resim/resim.jpg gibi ftp kurulumu yapamıyorum ne yapmam gerekiyor? Birisi yardımcı olabilir mi lütfen?
    Merhaba,
    Herhangi bir kontrol paneli kurmanıza gerek yok server için. İşletim sistemi her ne olursa olsun yapacağınız web üzerinden file upload istiyorsanız bir tane file upload script kurmak onun dışında yükleme yaptığınız dizininin dosya izinlerini tanımladıktan sonra onu web serverın yayın yaptığı source dosyasının içerisine alarak çalışmaya devam edebilirsiniz. Bunun dışında sormak istediğinizi özelden sorabilirsiniz.
  • 30-09-2017, 18:24:20
    #5
    CodeMode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Sanırım yapmak istediğiniz : CDN olarak kullanmak istiyorsunuz değil mi sunucuyu ? Hangi ücretisiz paneli kuruyorsunuz ? Veritabanı ile bir işiniz yok işe panel kurmanıza gerek yok ? Apache kurup kullana bilirsiniz.
    BilWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamadıysam web sitesi barındırmak için panel kurmaya çalışıyorsunuz sunucuya.
    Gayet esnek ve sıkıntısız çalışan güzel bir yazılımı uygun koşullarda server'ınıza yükleyip aynı gün teslim edebilirim. Alaka duyarsanız özel mesaj göndereniz yeterli.
    Kolten adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Herhangi bir kontrol paneli kurmanıza gerek yok server için. İşletim sistemi her ne olursa olsun yapacağınız web üzerinden file upload istiyorsanız bir tane file upload script kurmak onun dışında yükleme yaptığınız dizininin dosya izinlerini tanımladıktan sonra onu web serverın yayın yaptığı source dosyasının içerisine alarak çalışmaya devam edebilirsiniz. Bunun dışında sormak istediğinizi özelden sorabilirsiniz.
    yani sitelerim için ayrı bir sunucu kullanıyorum bazı dosyalarımı google drive ve photosda saklıyordum sorunlar çıkmaya başladı bende o yüzden server almaya karar verdim videolarımı ve resimlerimi o sunucudan çekeceğim yani filehost mantığı gibi videoları buradan çekip jw playerde oynatacağım.
  • 30-09-2017, 20:17:32
    #6
    MonkeyDLuffy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani sitelerim için ayrı bir sunucu kullanıyorum bazı dosyalarımı google drive ve photosda saklıyordum sorunlar çıkmaya başladı bende o yüzden server almaya karar verdim videolarımı ve resimlerimi o sunucudan çekeceğim yani filehost mantığı gibi videoları buradan çekip jw playerde oynatacağım.
    Arkadaşlar kafanı karıştırmasın. Owncloud kurarak istediğinin fazlasıyla gerçekleştirebilirsin.
  • 30-09-2017, 20:24:28
    #7
    Merhaba, PM atarsanız kurulumda yardımcı olabilirim.
  • 03-10-2017, 22:59:14
    #8
    GiRGiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar kafanı karıştırmasın. Owncloud kurarak istediğinin fazlasıyla gerçekleştirebilirsin.
    hocam owncloud falan denedim herşeyi hallediyorum ancak konu apt-get install owncloud komutunu verdikten sonra unable to locate package owncloud yani paket bulunamıyor hatasını alıyorum. apt-get install owncloud-client komutunu verince kuruyor ancak bu seferde ipadresim/owncloud bölümüne girince Not Found hatası alıyorum.