Merhaba,
Sanırım yapmak istediğiniz : CDN olarak kullanmak istiyorsunuz değil mi sunucuyu ? Hangi ücretisiz paneli kuruyorsunuz ? Veritabanı ile bir işiniz yok işe panel kurmanıza gerek yok ? Apache kurup kullana bilirsiniz.