En sağlam değildi, kaliteli ve ekonomikti.
Not: Ekonomik olmasa zaten, kimse hizmet almaz.
Not2: Kalite güvenilirliği göstermez.
Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
35
●3.679
- 10-05-2008, 03:37:34Hiç güvenilir degildi kendi sitesi bile hacklendi. Sonra iyi diyenler 512kb ile veri gönderince nixcon makinaları çakılıyordu buda alt yapı hiç saglam degildi anlamına gelir.
neyi güzeldi? ***** serbest idi lisansız ürünlere ses eden yoktu herkez bir biriden bir haberdi biraz gerçekci olalım. - 10-05-2008, 08:54:38Hatırlarsan sana Nixcon böyle giderse bu teker bir yerde patlar demiştim, sen bişe olmaz milyon dolarlık şirket demiştin, Al işte sana Nixcon içine verdiST-Murat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-05-2008, 11:22:44Eposta Aktivasyonu GerekmekteAllah tan müşterileri sanalpos için biraz daha bekletmişiz. Bir çoğu başvuracaktı, tekrar değişiklik için uğraşacaklardı.
Osman bey e güveniyoruz, haber bekliyoruz kendisinden
- 10-05-2008, 12:12:18sana bu konuda katılıyorum akadaşım neden halen Nixcon Networks Inc. sitesinde bi açıklama yapmadılar yoksa nix kandırıyormuArkadash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka yapmış olmasın
- 10-05-2008, 12:20:12DhEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamların siteye baktığı yokki.