Konu
Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
10-05-2008, 11:22:44
#25
freemitnick
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Allah tan müşterileri sanalpos için biraz daha bekletmişiz. Bir çoğu başvuracaktı, tekrar değişiklik için uğraşacaklardı.
Osman bey e güveniyoruz, haber bekliyoruz kendisinden