Az önce konuştum.
nixcon pazartesinden itibaren tüm hizmetlerini durduracak.
dün gece yönetim kurulunda karar alınmış.
Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
35
●3.679
- 09-05-2008, 18:39:10Teşekkürler..hostcuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimse ezbere iş yapmasın lütfen önce arayın bizi konuşalım kriz ortamından yararlanmak siteyen hokkabaz çok fazla Lütfen ezbere iş yapıp işinizi riske atmayın! Önce bizimle konuşun milletin gaz vermesine gelmeyin.. - 09-05-2008, 19:56:29Volkan beyle konuştum, herhangi bir sorun yaşatmayacağız size dedi.
Bunca zamandır çalışıyoruz net internetten yana olumsuz birşey görmedim.
Bu sebeple işi tamamen onlara devrettim. Sunucumuzu nereye koyacaklarına kendileri karar verecekler. Ne karar verirlerse, nereye karar verirlerse destekleyeceğim.

dediğin gibi olur umarım kısa bir kesinti ile atlatırız..