• 09-05-2008, 18:04:14
    #1
    Az önce konuştum.

    nixcon pazartesinden itibaren tüm hizmetlerini durduracak.

    dün gece yönetim kurulunda karar alınmış.
  • 09-05-2008, 18:05:28
    #2
    Kurumsal PLUS
    Lokasyon Değişimi, Netinternet Telekom
  • 09-05-2008, 18:08:00
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet valla öyle kala kaldım ortada netinternet'e geçmeyi planlıyorum nixcon'a 2 gün önce başladım bugün bu haberi aldım ben istdeyim pc'yi denizliye yolluyacağım ne denilirki bu nixcon'un işine
  • 09-05-2008, 18:09:39
    #4
    Kurumsal PLUS
    Telefon ile görüşebiliriz herşey planlamış vaziyette bende çıkıyorum birazdan sabah 7:30 da haremdeyim
  • 09-05-2008, 18:11:11
    #5
    hadi osman dediğin gibi olur umarım kısa bir kesinti ile atlatırız..

    kolay gelsin sana şimdiden..
  • 09-05-2008, 18:15:33
    #6
    Kurumsal PLUS
    Valla düzene sokmak basit şuan önemli olan bizi kaldırabilecek elektirik alt yapısı olan bir veri merkezi ile iyi bir fiyat alıp anlaşmak
  • 09-05-2008, 18:17:00
    #7
    osman bey sizinle devam edeceğim bundan sonra inş. küçük bir kesinti ile erişimimiz devam eder iyi çalışmalar
  • 09-05-2008, 18:39:10
    #8
    Kurumsal PLUS
    hostcuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    osman bey sizinle devam edeceğim bundan sonra inş. küçük bir kesinti ile erişimimiz devam eder iyi çalışmalar
    Teşekkürler..

    Kimse ezbere iş yapmasın lütfen önce arayın bizi konuşalım kriz ortamından yararlanmak siteyen hokkabaz çok fazla Lütfen ezbere iş yapıp işinizi riske atmayın! Önce bizimle konuşun milletin gaz vermesine gelmeyin..
  • 09-05-2008, 19:56:29
    #9
    Platin üye
    Volkan beyle konuştum, herhangi bir sorun yaşatmayacağız size dedi.
    Bunca zamandır çalışıyoruz net internetten yana olumsuz birşey görmedim.
    Bu sebeple işi tamamen onlara devrettim. Sunucumuzu nereye koyacaklarına kendileri karar verecekler. Ne karar verirlerse, nereye karar verirlerse destekleyeceğim.