evet valla öyle kala kaldım ortada netinternet'e geçmeyi planlıyorum nixcon'a 2 gün önce başladım bugün bu haberi aldım ben istdeyim pc'yi denizliye yolluyacağım ne denilirki bu nixcon'un işine