Konu
Nixcon Pazartesi Kapanıyor.
09-05-2008, 18:08:00
#3
hostcuyum
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
evet valla öyle kala kaldım ortada netinternet'e geçmeyi planlıyorum nixcon'a 2 gün önce başladım bugün bu haberi aldım ben istdeyim pc'yi denizliye yolluyacağım ne denilirki bu nixcon'un işine