• 19-06-2016, 18:56:49
    #1
    Arkadaşlar bir çalışma için windows sunucu da video kaydı almam gerekiyor.
    Normalde kayıt alıyorum ama tek sabit bir renk olarak videoyu gösteriyor.
    Ekran kartı olmadığından olabilir diye düşündüm.Tam bilgim yok bu konuda.
  • 20-06-2016, 03:02:39
    #2
    Encoder Ayarlarını Kontrol Etmenizi Öneririm.

    Ekran Kartı İle Alakalı Olacağını Sanmıyorum Capture Kat Kullanıyorsanız Bu Sebep Olabilir Belki.

    İyi Çalışmalar.
  • 20-06-2016, 03:14:51
    #3
    ekran kartı yoksa kaliteli kayıt yapmaz