Arkadaşlar bir çalışma için windows sunucu da video kaydı almam gerekiyor.
Normalde kayıt alıyorum ama tek sabit bir renk olarak videoyu gösteriyor.
Ekran kartı olmadığından olabilir diye düşündüm.Tam bilgim yok bu konuda.