• 15-08-2006, 12:41:38
    #1
    selam
    bu kotalı adsl 'lerin upload'da kotası varmıdır yokmudur ?
    teşekkürler simdiden..
  • 15-08-2006, 12:44:09
    #2
    not kotalılar kotasız yapılabiliniyormuş
    ben kotalıya geçtiğimde bizim bi arkadaş var o yaptım dediydi ona yaptırtırım
  • 15-08-2006, 12:54:33
    #3
    bu kotalılarda 3 gb download limitli oluyor mesela
    uploaddada 3gb limit varmıdır acaba? yoksa upload sınırsızmıdır ?

    onu soruyorum
  • 15-08-2006, 12:55:09
    #4
    upload sınırsız onu dikate almıyorlar
  • 15-08-2006, 12:55:16
    #5
    Cordee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kotalılarda 3 gb download limitli oluyor mesela
    uploaddada 3gb limit varmıdır acaba? yoksa upload sınırsızmıdır ?

    onu soruyorum
    upload sınırsız
  • 15-08-2006, 12:57:28
    #6
    ozaman arkadaşlar ben 29 ytlye, sabit ip li bi kotalı adsl alim, bi tanede linux makina çaktımmı eve heralde 20-30 tane ticaret sitesini kaldırır ? www.ercanfer.com gibi... mantıklımıdır yani ?
  • 15-08-2006, 14:57:27
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Cordee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman arkadaşlar ben 29 ytlye, sabit ip li bi kotalı adsl alim, bi tanede linux makina çaktımmı eve heralde 20-30 tane ticaret sitesini kaldırır ? www.ercanfer.com gibi... mantıklımıdır yani ?
    evde o işi yapmak kolay olsa idi kimse yurt dışından(genelde) sunucu vs. kiralamazdı.sabit ip alma ile iş bitmiyor.tt den band alacaksın,makinayı adam gibi yapacan,ddos,frewall vs. alacaksın,güç kaynağı,yangın söndürücü,oda sıcaklığı düzenleyici ohooo say say bitmez.

    +

    limitli bir adsl ile açamazsın hızın neki? 1024 ile 2048 ile olacak iş değil bunlar.hadi oldu diyelim limitlisin biri sunucuya bişi yollayacak(dosya vs.) kotan dolar.
  • 15-08-2006, 15:03:15
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1024 le max
    256 up yaparsın

    snde 25kb yani
    yalan olur
    1 site bile kaldırmaz
    [ttden band alma olayı nedir]
  • 15-08-2006, 15:12:24
    #9
    annadım... bu ara bir sürü iş geldi 10 tane iş diim size simdi başka yerlerden alıcam yerine kendim bi sunucu kiralim dedim aylık 100-150 ytl e 10 site ile bunu kaldıramıcam için çeşitli şeyler düşünmeye başladım...napim ozaman bi akıl verin yoksa hiç bulaşma al geç başka yerlerdenmi diosunuz? bu arada 1 haftada 10 müşteri oldu 1 yılda ortalama 50 falan kişi olmasını hedefliyorum ne yapayım ?