256K sınırsızlar 1024 K 6 gb kotalı yapılmayacakmıydı otomatik olarak?
telekoma gittim ordaki kadın yok diyor böle bişi haberi bile yok
otomatik geçmesi gerekiyordu bende hala 256K dilekçe verdim 1024 K 6 gb kotalıya geçmek istiyom diye bu konu hakkında ne tür gelişmeler oldu arkadaşlar?
Otomatik yapmadılar, isteyen 1 aylığına geçebilir, beğenmez ise geri gelebilir diye bir şey vardı. Dilekçe doldurdum, 2 saat içine 256 dan 1024 e geçtim.
256 da kullandığım 4 GB var, telekoma güven olmaz, 2 GB ta 1024 ten kullanınca 6 GB doldu derler