• 16-08-2006, 18:37:14
    #19
    Ama nasiL Yapicam ßi makaLe Yada ßurda Kisaca anLaTirmisiniz ?
    eLimde 1024 kb SinirSiz ßi kuLLanici Ve $ifreSi var nasiL yaPcam?
  • 16-08-2006, 19:16:38
    #20
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı birşey sorcam

    256K sınırsızlar 1024 K 6 gb kotalı yapılmayacakmıydı otomatik olarak?
    telekoma gittim ordaki kadın yok diyor böle bişi haberi bile yok
    otomatik geçmesi gerekiyordu bende hala 256K dilekçe verdim 1024 K 6 gb kotalıya geçmek istiyom diye bu konu hakkında ne tür gelişmeler oldu arkadaşlar?
    bilen yokmu????
  • 16-08-2006, 19:35:38
    #21
    Otomatik yapmadılar, isteyen 1 aylığına geçebilir, beğenmez ise geri gelebilir diye bir şey vardı. Dilekçe doldurdum, 2 saat içine 256 dan 1024 e geçtim.

    256 da kullandığım 4 GB var, telekoma güven olmaz, 2 GB ta 1024 ten kullanınca 6 GB doldu derler