• 22-06-2015, 15:24:12
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Aşağıda resmi ve özellikleri bulunan 2 adet Supermicro sunucumuz ihtiyaç fazlalığından dolayı satışa sunulmuştur..

    Sunucu 02 Mart 2015'te Netinternet Telekom Veri merkezi aracılığıyla satın alınmış olup, 20 ay daha garantisi bulunmaktadır. Ürün yük altına hiç girmemiş olup, donanımsal hiçbir problemi bulunmamaktadır..

    Sunucu şuan netinternet veri merkezinde barındırma hizmeti almaktadır.. İsterseniz 23 Ağustos 2015 tarihine kadar hizmeti almaya devam edip(2 aylık barındırma hizmeti ödenmiş durumdadır), o tarihte ödemelere devam edebilirsiniz.. Ya da isterseniz adresinize kargo ile gönderilecektir.

    https://i.hizliresim.com/l75lkr.jpg

    Supermicro 5018D-MTF Platform

    1. Single socket H3 (LGA 1150) supports Intel® Xeon® E3-1200 v3, 4th gen. Core i3, Pentium, Celeron processors
    2. Intel® C224 Express PCH
    3. Up to 32GB DDR3 ECC 1600MHz UDIMMs in 4 sockets
    4. Dual Gigabit Ethernet *** ports via Intel® i210AT
    5. 4x SATA (6Gbps), 2x SATA (3Gbps)
    6. 1 (x8) PCI-E 3.0 in x16, 1 (x8) PCI-E 3.0, and 1 (x4) PCI-E 2.0 in x8 slots
    7. 4x USB 3.0 and 6x USB 2.0
    8. Integrated IPMI 2.0 with KVM and Dedicated ***
    9. 350W Power Supply High-efficiency 80 PLUS Gold Level Power Supply
    10. 4x 3.5" Hot-swap SAS / SATA Drive Bays

    Intel® Xeon® E3-1240v3 8MB L3 3.40 GHz + HT
    32GB DDR3 ECC DIMM Memory (4 x 8 GB)
    2 x 2000GB 7.2K SATA3 Sabit Disk
    IPMI 2.0 with KVM Over IP + Remote Reboot

    Fiyatı: 4500 TL yerine 4000 TL

    Opsiyon olarak isteyen olursa Hardware RAID kartlı şekilde de teslim edebilirim.

    SM 512MB HW Raid Controller / Raid0,1,10,5,50,6,60 Support / max

    Hardware RAID kartlı Fiyatı : 5000 TL yerine 4500 TL

    şeklindedir.. Başta yazmış olduğum rakamlar yüksek bulunduğu için fiyatta indirime gidilmiştir.

    Konu günceldir, pazarlık payı vardır.. Fiyatı yüksek diyenler için tekliflere açığım.


    SUNUCU FİYATI RAID KART DAHİL 3.750 TL ŞEKLİNDE GÜNCELLENMİŞTİR...

    Saygılarımla.
  • 22-06-2015, 15:52:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Donanım güzel bir ara netinternet aracılığı ile bende kullanmıştım memnun kalmıştım lakin satış fiyatı banamı yüksek geldi yoksa bu modellerin bu fiyatları bu şekildemi.
  • 22-06-2015, 16:36:02
    #3
    Biraz değil Sıfırından bie baya yüksek arkadaşa fiyatı kontrol etmesi için pm de yolladım ama geri dönüş yapmadı
  • 22-06-2015, 18:21:21
    #4
    Merhabalar,

    Benim almış olduğum bu ürünün sıfır fiyatı 2425 dolar kdv dahil şeklindedir.. Farkın oluşmasının nedeni donanımsal raid kartı ve disklerin 2x2tb şeklinde olmasından kaynaklanmaktır..

    EksenBilişim pm atarak dönüş yaptım..

    Hatta netinternetten almış olduğum teklifimi göstereyim..

    https://i.hizliresim.com/1yO191.png
    https://i.hizliresim.com/vEW0QR.png

    şeklinde kontrol edebilirsiniz..
  • 22-06-2015, 23:23:38
    #5
    Fiayata bir sey demiyecegim, sadece bu seviyedeki bir sunucu icin Hardware raid kartini gereksiz goruyorum, Software raid ile RAID 1 ilede rahatlikla kullanabilirdiniz sunucunuzu. Burada Raid kartini Raid1 icin aldiginizi saniyorum, yaniliyorsam duzeltin.

    Iyi satislar
  • 23-06-2015, 09:30:16
    #6
    Evet Raid 1 şeklinde kullanıyorum.. Ancak software raid ile riske girmek istemediğim için hardware raid kartı istedim.. Veri merkezi bile olsa mutlak yaşayacağı bir elektrik kesintisinde(sistemin çökmesi UPS devre dışı kalması vs. Ülkemizde ve hatta dünyada bile yaşanabilen sorun) o an veri yazma sırasında makinenin kapanması ciddi sıkıntılara yol açacaktır.

    İyi günler dilerim.

    OPSİYON EKLEDİM İSTEYEN OLURSA EĞER RAID KARTI OLMADANDA SATABİLİRİM.
  • 29-06-2015, 13:14:07
    #7
    Fiyatta indirim yapılmıştır.

    Saygılarımla.
  • 29-06-2015, 19:58:45
    #8
    Hayırlı satışlar hocam.
  • 30-06-2015, 00:47:39
    #9
    Rdm34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet Raid 1 şeklinde kullanıyorum.. Ancak software raid ile riske girmek istemediğim için hardware raid kartı istedim.. Veri merkezi bile olsa mutlak yaşayacağı bir elektrik kesintisinde(sistemin çökmesi UPS devre dışı kalması vs. Ülkemizde ve hatta dünyada bile yaşanabilen sorun) o an veri yazma sırasında makinenin kapanması ciddi sıkıntılara yol açacaktır.

    İyi günler dilerim.

    OPSİYON EKLEDİM İSTEYEN OLURSA EĞER RAID KARTI OLMADANDA SATABİLİRİM.
    Merhaba düşünürseniz raid kartına talip olabilirim.

    Pm ile aklınızdaki son fiyatı atarsanız alabilirim.