Evet Raid 1 şeklinde kullanıyorum.. Ancak software raid ile riske girmek istemediğim için hardware raid kartı istedim.. Veri merkezi bile olsa mutlak yaşayacağı bir elektrik kesintisinde(sistemin çökmesi UPS devre dışı kalması vs. Ülkemizde ve hatta dünyada bile yaşanabilen sorun) o an veri yazma sırasında makinenin kapanması ciddi sıkıntılara yol açacaktır.
İyi günler dilerim.
OPSİYON EKLEDİM İSTEYEN OLURSA EĞER RAID KARTI OLMADANDA SATABİLİRİM.