• 15-05-2015, 14:07:35
    #1
    Merhaba

    Sunucu önerimi ve kurulumu icin arkadaşlar aramaktayim

    Arkadaşlar 2-3 adet kurumsal müşterimiz mevcut ve bunun dışında 3-4 adet de opencart sitemiz aylık 1k hiti olmayan , ve bunun dışında sadece mail kullanımı icin açılmış bir kac sitemiz var


    Düşündüğüm sunucular , sizden de teklif bekliyorum

    http://www.online.net/en/dedicated-s...overview-perso

    http://www.online.net/en/dedicated-s...edibox-classic
  • 15-05-2015, 14:24:08
    #2
    normal mac harici bir pc den sorun yaşanmıyorsa bu sorun sizden değil müşerinizin mac ından kaynaklıdır.
  • 15-05-2015, 14:38:42
    #3
    F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Sunucu önerimi ve kurulumu icin arkadaşlar aramaktayim

    Arkadaşlar 2-3 adet kurumsal müşterimiz mevcut ve bunun dışında 3-4 adet de opencart sitemiz aylık 1k hiti olmayan , ve bunun dışında sadece mail kullanımı icin açılmış bir kac sitemiz var

    Kurumsal müşterimizde MacBook kullanıyor fakat mail e hep hata aldık ve papaz hale geldik müşterimizle sürekli 587 hatası veriyor. Pek cok hosting firması değiştirdim paket değiştirdim fakat çözüme ulaşmadım. Artik sıkıldım ve kendime ait stabil çalışan bir cihaz istiyorum ve Türkiye'de olsun istemiyorum yeter uğraştığım artik. Olmazsa kendi sunucumu Alıp yurt dışından bir arkadaştan da kurulum sağlayıp ayarlarıyla hazır edip kullanmak istiyorum.

    Düşündüğüm sunucular , sizden de teklif bekliyorum

    http://www.online.net/en/dedicated-s...overview-perso

    http://www.online.net/en/dedicated-s...edibox-classic

    Hocam bende 2 gün önce onlinenet sen sunucu aldım KVM felan anlamadığım için konu acmistim @Gigaveri bu hocam çok yardımcı oldu ve bir okadarda profesyonel bir iletişime geç istersen kendisi ile