Merhaba
Sunucu önerimi ve kurulumu icin arkadaşlar aramaktayim
Arkadaşlar 2-3 adet kurumsal müşterimiz mevcut ve bunun dışında 3-4 adet de opencart sitemiz aylık 1k hiti olmayan , ve bunun dışında sadece mail kullanımı icin açılmış bir kac sitemiz var
Düşündüğüm sunucular , sizden de teklif bekliyorum
http://www.online.net/en/dedicated-s...overview-perso
http://www.online.net/en/dedicated-s...edibox-classic
Sunucu tavsiyesi ve kurulumu
2
●434
- 15-05-2015, 14:24:08normal mac harici bir pc den sorun yaşanmıyorsa bu sorun sizden değil müşerinizin mac ından kaynaklıdır.
- 15-05-2015, 14:38:42F4iLuR3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bende 2 gün önce onlinenet sen sunucu aldım KVM felan anlamadığım için konu acmistim @Gigaveri bu hocam çok yardımcı oldu ve bir okadarda profesyonel bir iletişime geç istersen kendisi ile