Merhaba
Sunucu önerimi ve kurulumu icin arkadaşlar aramaktayim
Arkadaşlar 2-3 adet kurumsal müşterimiz mevcut ve bunun dışında 3-4 adet de opencart sitemiz aylık 1k hiti olmayan , ve bunun dışında sadece mail kullanımı icin açılmış bir kac sitemiz var
Kurumsal müşterimizde MacBook kullanıyor fakat mail e hep hata aldık ve papaz hale geldik müşterimizle sürekli 587 hatası veriyor. Pek cok hosting firması değiştirdim paket değiştirdim fakat çözüme ulaşmadım. Artik sıkıldım ve kendime ait stabil çalışan bir cihaz istiyorum ve Türkiye'de olsun istemiyorum yeter uğraştığım artik. Olmazsa kendi sunucumu Alıp yurt dışından bir arkadaştan da kurulum sağlayıp ayarlarıyla hazır edip kullanmak istiyorum.
Düşündüğüm sunucular , sizden de teklif bekliyorum
http://www.online.net/en/dedicated-s...overview-perso http://www.online.net/en/dedicated-s...edibox-classic
Hocam bende 2 gün önce onlinenet sen sunucu aldım KVM felan anlamadığım için konu acmistim
@Gigaveri bu hocam çok yardımcı oldu ve bir okadarda profesyonel bir iletişime geç istersen kendisi ile