• 04-04-2015, 08:58:51
    #10
    Numara olayının kalkması kötü olmuş bence
  • 04-04-2015, 09:49:10
    #11
    ben konuyu inceledim de sistemde yeni sözleşme var sözleşmenin yanında baska bir evrak istiyorlarmı ?
  • 04-04-2015, 09:53:50
    #12
    Bendeki olay tamamen şöyle olmuştu başvuruyu 7 ay önce yapmıştım ardandan sicil kaydı eksikliği kapsamında mail geldi girdim sisteme bilgileri değiştirdim(bana ait bilgileri yazdım çübkü yeni şirket kurmuştuk) kendi sicil kaydımı yolladım 2 gün sonra onaylandı die mail geldi. Aradaıgımdada mart aynın başında güncellenicekti sözde 1 ay aksattılar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:53:50 -->-> Daha önceki mesaj 09:51:14 --

    ProSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben konuyu inceledim de sistemde yeni sözleşme var sözleşmenin yanında baska bir evrak istiyorlarmı ?
    Sistemde eskiden yapmış olduğun bildirim varsa o kişi sicil kaydını göndericek istersen benim gibi yapmanı tavsiye ederim yukarıdaki yazımda belirttim, skypedende yardımcı olurum.
  • 04-04-2015, 10:54:57
    #13
    evrakları sıfırdan yollamanız gerekiyor. Eski tüm sıkıntılı hostingleri sildiler.(Evrakları eksik bulunanlar yanlış anlaşılmasın) - Telefonla görüşmüştüm. Mart sonuna kadar yapacağız demişlerdi ama nisanı bulmuş. Hem kendi adıma hem de firma adına evrak göndermiştim. İkisini de eklemişler Ama keşke belge no da olsaymış. Böyle biraz sıkıntılı görünüyor.
  • 04-04-2015, 11:23:50
    #14
    Sanırım bizim gibi belgesi 5 yılı geçen firmaları da silmişler.
  • 04-04-2015, 11:57:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Bizimki eklenmiş hayret
  • 04-04-2015, 14:29:29
    #16
    Üyeliği durduruldu
    EksenBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde adli sicil kaydını ilk yollayanlardanız hatta yasa onaylandıktan 2 gün sonra yolladık sanırım koca işi yine 1 -2 kişiye verdiler eh yüzlerce kaydı artık 1 senede güncellerler + yeni kayıtlarda geleceği kesin.
    Beni hiç şaşırtmadı daha neler neler olucak kim bilir zamanla daha çok şaşırıcaz gibi
  • 04-04-2015, 14:46:58
    #17
    Belgeler yollandıktan sonra döndüklerinde zarftan dilekçenin çıktığını fakat adli sicil kaydının çıkmadığını söylediler.
    Arayıp nasıl olur dedim elimle koydum zarfı kapattım biri açıp iç içe olan belgelerden sicil kaydını çıkartıp dilekçeyi bırakmaz heralde sonra tekrar yolladım öyle onaylandı.

    Aynı binada zarfın ilgili birime ulaşması 20 gün civarı sürdü.
  • 04-04-2015, 14:50:35
    #18
    E Bende Yolladım Gecen Hafta Sanırım Bu ay Sonu eklenicek Şaşırdım Hafta içi bir aramak lazım YUSUF YILMAZ Var Onunda Bilgileri Farklı :O