• 08-12-2014, 02:22:11
    #1
    Merhabalar.

    2 adet VDS için server 2012r2 lisansına ihtiyacımız var. Bu sebepten ötürü aylık kiralama yöntemiyle lisans edinmeyi düşünüyoruz. Bu konuda fiyat teklifi yada firma önerisi olan arkadaşlardan görüş ve fikirlerini beyan etmelerini rica ederim. İyi çalışmalar.
  • 08-12-2014, 19:27:55
    #2
    We ❤️ Youtube
    Aylık 30 TL'ye netinternet sağlıyor.
  • 08-12-2014, 22:23:37
    #3
    CD-KEY satan siteler var onlar biraz riskli ama ucuz oluyor arkadaşım win8'i 75 liraya aldı normalde 300-400 liraymış