Merhabalar.
2 adet VDS için server 2012r2 lisansına ihtiyacımız var. Bu sebepten ötürü aylık kiralama yöntemiyle lisans edinmeyi düşünüyoruz. Bu konuda fiyat teklifi yada firma önerisi olan arkadaşlardan görüş ve fikirlerini beyan etmelerini rica ederim. İyi çalışmalar.