• 01-11-2014, 05:10:34
    #1
    Selamlar,
    TinyWall kurdum remote olarak fakat remote kurunca tum erisimi kaybettim, ki faq kisminda erisimi kaybedecigimiz yaziyormus, ovh vnc server ile baglanmam icin sifre gondermekte. Sorun cok acil yardim edebilen olursa sevinirim.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 01-11-2014, 12:15:12
    #2
    Hala çözemedim, herhangi birisi yardımda bulunabilirse 20 tl ücret göndereceğim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:12 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:38 --

    50 tl gondericem cidden acil arkadaslar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 01-11-2014, 12:43:35
    #3
    vnc ile bağlantın var mı sunucuya ?
  • 01-11-2014, 13:42:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ergunaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala çözemedim, herhangi birisi yardımda bulunabilirse 20 tl ücret göndereceğim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:12 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:38 --

    50 tl gondericem cidden acil arkadaslar


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Detaylı bilgileri PM atarsanız yardımcı olalım.
  • 01-11-2014, 15:18:27
    #5
    vnc ile baglanti var ama sadece windows pe ile


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:31 --

    neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı bilgileri PM atarsanız yardımcı olalım.
    skype ekleyebilirsiniz. howhigh_cs@hotmail.com
  • 01-11-2014, 15:57:32
    #6
    Sunucuda kvm varsa ücretsiz yapayım hocam