Selamlar,
TinyWall kurdum remote olarak fakat remote kurunca tum erisimi kaybettim, ki faq kisminda erisimi kaybedecigimiz yaziyormus, ovh vnc server ile baglanmam icin sifre gondermekte. Sorun cok acil yardim edebilen olursa sevinirim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Dedicated firewall sonrasi acilmama sorunu..
5
●442
- 01-11-2014, 05:10:34
- 01-11-2014, 12:15:12Hala çözemedim, herhangi birisi yardımda bulunabilirse 20 tl ücret göndereceğim.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:12 -->-> Daha önceki mesaj 11:10:38 --
50 tl gondericem cidden acil arkadaslar
Sent from my iPhone using Tapatalk - 01-11-2014, 13:42:56Üyeliği durdurulduDetaylı bilgileri PM atarsanız yardımcı olalım.ergunaksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-11-2014, 15:18:27vnc ile baglanti var ama sadece windows pe ile
Sent from my iPhone using Tapatalk
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:31 --
skype ekleyebilirsiniz. howhigh_cs@hotmail.comneonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle