vnc ile baglanti var ama sadece windows pe ile


Sent from my iPhone using Tapatalk

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:31 --

neonsunucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detaylı bilgileri PM atarsanız yardımcı olalım.
skype ekleyebilirsiniz. howhigh_cs@hotmail.com