vnc ile baglanti var ama sadece windows pe ile
Sent from my iPhone using Tapatalk
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:18:27 -->-> Daha önceki mesaj 14:04:31 --
Detaylı bilgileri PM atarsanız yardımcı olalım.
skype ekleyebilirsiniz.
howhigh_cs@hotmail.com