• 22-09-2014, 21:09:18
    #91
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olayın ne temizliği olduğunu bilemiyorum ama bahsettiğiniz anlamda finansal temizlik olmadığı kesin. OVH ile çalışan herkes bilirki zaten ovh sisteminde ödeme yapmadan sunucu alamaz ve sunucunuzu uzatamazsınız.
    Hadi birinin finansal temizlik diğerinin peki öteki diğerinin ?
    "Finansal temizlik" ile yaşanan bu durumun genel bir sistem değişikliğinin habercisi olabileceğini anlatmak istedim.

    Yakında farklı isimde bir iki site daha açıp bu sorun görülen portföyü oraya zorlarlar. Bu tip durumlarda ilk yanan AB üyesi olmayan ülkeler olur. Neticede Türkiye'den Fransa'ya doğru hukuksal zeminde hak aranması imkansız değil ama zor...
  • 22-09-2014, 21:18:52
    #92
    fransada firma kurup kdv ödeyip o sunucuları Türkiye'deki müşterilerinize kiralamayı sürdürmek daha mantıklı olurdu.

    bunun için hemen harekete geçmenizi ve hatta cncserver'dan faydalanmanızı öneririm.

    hem ddos firewall, hem sınırsız trafik, hem de rayicin 1/4 fiyatına sunucuyu başka kimse sağlamaz. bi anda ovh'ya küsmeyin, huyuna / suyuna göre hareket edin.
  • 22-09-2014, 21:19:11
    #93
    Şuan hepimizin tek ortak isteği yedeklerimizi almak için bir süreliğine erişime izin vermeleri. Umarım bu mümkün olur.
  • 22-09-2014, 21:36:08
    #94
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu suspand edilen sunuçuların geçen günlerde sitede çok meşhur olan ganna savgout ile bir alakası olabilirmi? benim aklıma en mantıklı neden bu geliyor


    https://www.r10.net/dedicated-server-...nda-bilgi.html
  • 22-09-2014, 21:36:46
    #95
    Klaus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan hepimizin tek ortak isteği yedeklerimizi almak için bir süreliğine erişime izin vermeleri. Umarım bu mümkün olur.
    Aynen zaten suanda baska bir istegi olan yok. Sonucta Yorumcu arkadasımızla firma arasında problem çözülsün yada çözülmesin sunucu yedegine erisim hakkı yada 1 günlük gecici aktif etme OVH tarafından verilmesi gerekir. Karsımızdaki firma OVH yerine türk firması olsa herkes isyan edip yedeklerini bi sekilde kurtarır. Geçmiste ödemesini aylardır yapmayan türk firmalarının bile sunucularının bulundugu datacenterların yedek icin gecici izin verdigi cok görüldü. Sonucta OVH firmasinin diski arizalanmadı yada teknik sorundan serverlar kapanmadı. Yedegi elinde olan arkadaslarımız icin pek önemli bir sorun degil. Ama en azından yedegi olmayan belli sunuculara erisimin acılması talebi iletilebilir. Ki Yorumcu arkadasımızda ugrasıyor. Durum OVH a baglı. Lütuf ederlerse acarlar umarım.
  • 22-09-2014, 21:38:25
    #96
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen zaten suanda baska bir istegi olan yok. Sonucta Yorumcu arkadasımızla firma arasında problem çözülsün yada çözülmesin sunucu yedegine erisim hakkı yada 1 günlük gecici aktif etme OVH tarafından verilmesi gerekir. Karsımızdaki firma OVH yerine türk firması olsa herkes isyan edip yedeklerini bi sekilde kurtarır. Geçmiste ödemesini aylardır yapmayan türk firmalarının bile sunucularının bulundugu datacenterların yedek icin gecici izin verdigi cok görüldü. Sonucta OVH firmasinin diski arizalanmadı yada teknik sorundan serverlar kapanmadı. Yedegi elinde olan arkadaslarımız icin pek önemli bir sorun degil. Ama en azından yedegi olmayan belli sunuculara erisimin acılması talebi iletilebilir. Ki Yorumcu arkadasımızda ugrasıyor. Durum OVH a baglı. Lütuf ederlerse acarlar umarım.
    Aynen öyle. Umarız Yorumcu arkadaşın uğraşları sonuç verir. Büyük bir umutla beklemedeyiz.
  • 22-09-2014, 21:41:16
    #97
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türk datacenterları yedek almanız için izin veriyor.Binlerce tl borcunuz olsa bile buna izin veriyor.Fransızlar ödemesini yaptığınız sunucunun yedeğini mi vermeyecek.
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen zaten suanda baska bir istegi olan yok. Sonucta Yorumcu arkadasımızla firma arasında problem çözülsün yada çözülmesin sunucu yedegine erisim hakkı yada 1 günlük gecici aktif etme OVH tarafından verilmesi gerekir. Karsımızdaki firma OVH yerine türk firması olsa herkes isyan edip yedeklerini bi sekilde kurtarır. Geçmiste ödemesini aylardır yapmayan türk firmalarının bile sunucularının bulundugu datacenterların yedek icin gecici izin verdigi cok görüldü. Sonucta OVH firmasinin diski arizalanmadı yada teknik sorundan serverlar kapanmadı. Yedegi elinde olan arkadaslarımız icin pek önemli bir sorun degil. Ama en azından yedegi olmayan belli sunuculara erisimin acılması talebi iletilebilir. Ki Yorumcu arkadasımızda ugrasıyor. Durum OVH a baglı. Lütuf ederlerse acarlar umarım.
  • 22-09-2014, 21:41:48
    #98
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen zaten suanda baska bir istegi olan yok. Sonucta Yorumcu arkadasımızla firma arasında problem çözülsün yada çözülmesin sunucu yedegine erisim hakkı yada 1 günlük gecici aktif etme OVH tarafından verilmesi gerekir. Karsımızdaki firma OVH yerine türk firması olsa herkes isyan edip yedeklerini bi sekilde kurtarır. Geçmiste ödemesini aylardır yapmayan türk firmalarının bile sunucularının bulundugu datacenterların yedek icin gecici izin verdigi cok görüldü. Sonucta OVH firmasinin diski arizalanmadı yada teknik sorundan serverlar kapanmadı. Yedegi elinde olan arkadaslarımız icin pek önemli bir sorun degil. Ama en azından yedegi olmayan belli sunuculara erisimin acılması talebi iletilebilir. Ki Yorumcu arkadasımızda ugrasıyor. Durum OVH a baglı. Lütuf ederlerse acarlar umarım.
    İnşallah tekrardan açarlar da bu kadar kişi/firma tekrardan sitelerini taşımak zorunda kalmaz. Ancak bana gelen bilgi açılmayacağı konusunda. Allah'tan bizde yedekler bulunuyordu. Ki şuan bile yedekler bulunmasına rağmen siteler kapalı. Bizde Serkan Bey'den haber bekliyoruz. Sunucu temin ettiğinde dönüş sağlayacağını belirtti.

    İnşallah herkes bu problemden en az zararla kurtulur.
  • 22-09-2014, 21:42:46
    #99
    Ahhh... OVH Noldu o büyük Sevdamıza...


    http://www.youtube.com/watch?v=am4WGM3zzgc