fransada firma kurup kdv ödeyip o sunucuları Türkiye'deki müşterilerinize kiralamayı sürdürmek daha mantıklı olurdu.
bunun için hemen harekete geçmenizi ve hatta cncserver'dan faydalanmanızı öneririm.
hem ddos firewall, hem sınırsız trafik, hem de rayicin 1/4 fiyatına sunucuyu başka kimse sağlamaz. bi anda ovh'ya küsmeyin, huyuna / suyuna göre hareket edin.