online.net'ten bir kaç deneme yapabilmek için sunucu kiraladım arkadaşlar, sunucuya centos'u kuruyorum web üzeirnde ip'den erişim olmuyor. Sonrasında Plesk'ide kuruyorum yine ne pleske nede başka bir şeye erişim mevcut değil. Sadece ssh bağlantısı kurulabiliyor. Acaba online.net'ten kurarken farklı bir işlem mi yapmam gerekiyor bilginisi olan varmıdır acaba? Her şey hali hazırda çalışır durumda her şeyi kontrol ettim. Açıkçası çokta fazla uykum var
