• 12-09-2014, 08:39:50
    #1
    Merhaba,

    online.net'ten bir kaç deneme yapabilmek için sunucu kiraladım arkadaşlar, sunucuya centos'u kuruyorum web üzeirnde ip'den erişim olmuyor. Sonrasında Plesk'ide kuruyorum yine ne pleske nede başka bir şeye erişim mevcut değil. Sadece ssh bağlantısı kurulabiliyor. Acaba online.net'ten kurarken farklı bir işlem mi yapmam gerekiyor bilginisi olan varmıdır acaba? Her şey hali hazırda çalışır durumda her şeyi kontrol ettim. Açıkçası çokta fazla uykum var
  • 12-09-2014, 09:26:08
    #2
    Platin üye
    firewall - selinux kapalımıdır ?
  • 12-09-2014, 09:34:00
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Setup > Firewall > Ordaki yıldızı kaldırın sonra kaydedin. Sorununuz %99,99 bu.
  • 12-09-2014, 09:36:14
    #4
    KALEHOSTING adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firewall - selinux kapalımıdır ?
    Evet ikisinide kapattım. Hatta şimdide kontrol ettim tekrardan kapalı. Bir kaç defa kurdum cihazı hani bir hatamı yapıyorum ama hatada yok anlamadım açıkçası online.nette sağ olsun geri dönüş yapmıyor o yüzden burada bilen varsa diye sormak istedim. Şu anda sadece centos kurulu şekilde duruyor cihaz ama ip browsera yazınca hiç birşey gelmiyor.
  • 12-09-2014, 09:37:19
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sunucudestek skype ekleyin kontrol edeyim.
  • 12-09-2014, 10:23:54
    #6
    Yorumcu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucudestek skype ekleyin kontrol edeyim.
    Ekledim.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:23:54 -->-> Daha önceki mesaj 09:45:44 --

    @Yorumcu yardımcı oldu sağ olsun. Konu kilitlenebilir.