• 15-09-2014, 19:01:53
    #10
    Derven nedir ? Devren olması lazım.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-09-2014, 19:53:34
    #11
    HalitVuran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Net İnternete bunun için aylık ne kadar ödeme yapıyorsunuz.
    PM Alabilirmiyim.
  • 15-09-2014, 20:58:54
    #12
    Firmalar bu tarz sunucudan daha yüksek özellikli sunucular için 150 lira civarında para isterken sunucu barındırmak neden bu kadar pahalı biliyor musunuz?
  • 01-10-2014, 12:07:10
    #13
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    AaRadyOcU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Derven nedir ? Devren olması lazım.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Harflerin yeri karışmış

    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    PM Alabilirmiyim.
    Pm gönderildi

    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmalar bu tarz sunucudan daha yüksek özellikli sunucular için 150 lira civarında para isterken sunucu barındırmak neden bu kadar pahalı biliyor musunuz?
    Bunun birkçok sebebi olabilir. Kaliteli hizmet başta geliyordur. Ben 2,5 senedir ordayım hiç sorun yaşamadım desem yeridir. En ufak server kullanmayı bilmem birşey olduğunda söylerim hallederler. Sonuç olarak 10 tl ye de senelik host var 50 tl ye de. 2,500 tl ye de cep telefonu var aynı görüntüye sahip 130 tl ye de. Serverı isterseniz daha ucuza barındırabileceğiniz yere çekebilirsiniz.