Veya ana makinayı rebootlayın düzeliyor, ovh deki vmware makinalarda sık sık yaşıyoruz durup dururken bağlanmamaya başlıyor, reboot atmadanda düzelmiyor.
ssh a bağlanabiliyorsan reboot atmadan şunu dene ssh ile:
/etc/init.d/rhttpproxy restart
Düzelecektir büyük olasılık. vClient ssh ile bağlantı kurmuyor esx'e. Biraz mantıklı bakarsak; ssh default olarak kapalı gelen bir esx e nasıl ssh ile bağlantı kuracak client ?
ESX'in web servisleri ile bağlantı kuruyor vClient.
--------------------------------------
Yukarıdaki soruna gelecek olursak;
ESX 5.5 kuruluysa hostta ve xp ile windows server 2003 den bağlanılıyorsa openssl güvenliği yüzünden reddecektir esx istek yapan bağlantıyı.
64 bit xp ve server 2003 için microsoft yama çıkardı onun dışında windows vista ve üzeri kullanımını öneriyor vmware.
Edit:
İlla xp olacaksa ssl güvenliğini oynamak gerekiyor. SSH ile bağlanıp:
/etc/vmware/rhttpproxy/config.xml dosyasına ekleme yapmak gerekiyor:
<vmacore>
<ssl>
<!-- Eklenecek Kod -->
<cipherList>ALL</cipherList>
<!-- /Eklenecek Kod -->
</ssl>>
</vmacore>kaydettikten sonra;
/etc/init.d/rhttpproxy restart
servisi restart edip tekrar deneyin. Yanlız güvenlik sorunları doğurabilir bu durum. Mesuliyet kabul etmem.