Konu
Wmware Center Bağlanırken Hata
25-08-2014, 22:32:36
#15
aog
Xp kullandığı için problem yaşanıyordu. Gerekli düzenlemeler yapılıp Windows xp üzerinden login olunabilmesi sağlanmıştır.