• 25-08-2014, 21:32:35
    #10
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veya ana makinayı rebootlayın düzeliyor, ovh deki vmware makinalarda sık sık yaşıyoruz durup dururken bağlanmamaya başlıyor, reboot atmadanda düzelmiyor.
    Reboot atmana gerek yok üstad, aşağıdaki komutu uyguladıktan sonra bağlanabilirsin:

    services.ssh restart
  • 25-08-2014, 21:33:33
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    aog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reboot atmana gerek yok üstad, aşağıdaki komutu uyguladıktan sonra bağlanabilirsin:

    services.ssh restart
    Sshde açılmıyor ne yapıcaz
  • 25-08-2014, 21:35:26
    #12
    SSH geliyor kendi bilgisayarında, ama bağlanamıyor. Team ile bağlanıp kontrol ettim ama team bağlantısı kısa sürdüğünden ilgilenemedim tam olarak.

    Başka bir bilgisayardan sunucuya bağlantı kuruyor, sunucuda sorun görünmüyor.

    Muhtemelen bilgisayarı ile ilgili bir durum var. En son önerdiğimi yaparsa sorun çözülebilir. Yeni bir kullanıcı oluşturup orada deneyin. Başka bilgisayardan zaten erişim yapılıyor. Eğer kendi evinizdeki başka bir bilgisayardan da girmediğini söylüyorsanız modem portlarıyla ilgili de olabilir sorun.
  • 25-08-2014, 21:38:19
    #13
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sshde açılmıyor ne yapıcaz
    O zaman hard reboot yapacak birşey yok
  • 25-08-2014, 22:19:33
    #14
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Veya ana makinayı rebootlayın düzeliyor, ovh deki vmware makinalarda sık sık yaşıyoruz durup dururken bağlanmamaya başlıyor, reboot atmadanda düzelmiyor.
    ssh a bağlanabiliyorsan reboot atmadan şunu dene ssh ile:

    /etc/init.d/rhttpproxy restart

    Düzelecektir büyük olasılık. vClient ssh ile bağlantı kurmuyor esx'e. Biraz mantıklı bakarsak; ssh default olarak kapalı gelen bir esx e nasıl ssh ile bağlantı kuracak client ?

    ESX'in web servisleri ile bağlantı kuruyor vClient.

    --------------------------------------

    Yukarıdaki soruna gelecek olursak;

    ESX 5.5 kuruluysa hostta ve xp ile windows server 2003 den bağlanılıyorsa openssl güvenliği yüzünden reddecektir esx istek yapan bağlantıyı.

    64 bit xp ve server 2003 için microsoft yama çıkardı onun dışında windows vista ve üzeri kullanımını öneriyor vmware.

    Edit:

    İlla xp olacaksa ssl güvenliğini oynamak gerekiyor. SSH ile bağlanıp:

    /etc/vmware/rhttpproxy/config.xml dosyasına ekleme yapmak gerekiyor:

    <vmacore>
            <ssl>
    <!-- Eklenecek Kod -->
                <cipherList>ALL</cipherList>
    <!-- /Eklenecek Kod -->
            </ssl>>
    </vmacore>
    kaydettikten sonra;

    /etc/init.d/rhttpproxy restart

    servisi restart edip tekrar deneyin. Yanlız güvenlik sorunları doğurabilir bu durum. Mesuliyet kabul etmem.
  • 25-08-2014, 22:32:36
    #15
    Xp kullandığı için problem yaşanıyordu. Gerekli düzenlemeler yapılıp Windows xp üzerinden login olunabilmesi sağlanmıştır.