Evet bu konuda bile tartışma başladı. Tebrik ediyorum.
Tartisma yok, burda yardimci olma acisindan bulunuyoruz kac kisi konu linkini atti bakmam icin.
Gelip emrivaki kousmalari dogru olmadigindan böyle cikis yapdim. Dahada bu sahsiyet ile muhatap olmam zaten.