• 25-05-2014, 16:54:13
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Test yapildi ve suanda web sitenizin erisimi yoktur.

    Saldiri kesildi bir kac saniye icinde kendisine gelecektir.

    Saldiri direkmen sunucu ip adresine degil gateway ip adresi tespit edilerek gateway ip adresine saldiri yapilmistir.
  • 25-05-2014, 16:56:44
    #11
    Misafir


    Galiba yurt disi ip leri blok edildi veya engellendi.
    Bende sürekli hata veriyor, baskalarina girdirince bir site aciliyormus.
  • 25-05-2014, 16:57:18
    #12
    Merhaba,
    test için sadece. http://blog.salay.com.tr adresi verilmiştir.
    Tüm korumaları blog üzerinden aktif ettik testleri o adresten yaparsanız sevinirim.

    salay.com.tr henüz koruma altına alınmadı. Test için verdiğimiz link;
    http://blog.salay.com.tr
  • 25-05-2014, 16:57:40
    #13
    Misafir
    Teamviewer ile birinin pcsine giris yapip, aciklari bulup ref saldirisi atildi.
    http://blog.salay.com.tr/
    Site cökmüs durumda.
    • PlusTeknoloji
    • HaldizWeb
    PlusTeknoloji ve HaldizWeb bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2014, 16:58:10
    #14
    Botneti türk telekom çözmüyor, bunun içinde 1 aydır proxy server yazıyorlar.
  • 25-05-2014, 16:58:35
    #15
    Evet, şuan erişim yok. R10 sakinlerine dayanabilecek koruma yok galiba..
  • 25-05-2014, 16:59:08
    #16
    uf oldu
  • 25-05-2014, 17:00:13
    #17
    Misafir
    Ref-Hat saldirisi ayni anda atildigi icin, siteye erisim yok oldu.
    Ref saldirisini engelliyemiyor, direkmen geciyor.
    (get-post) saldirisinida engellememekde.
    Hat saldirsiinin bir kismini engelliyor gözüküyor, ama bazi paketler yinede uglasiyor yerine.

    Koruma 0.

    Saldiriyi kesiyorum, kendine gelir bir kac dakkaya.
    • mukanfixor
    • t0praK
    • Agathodaimon
    mukanfixor, t0praK, Agathodaimon ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 25-05-2014, 17:01:44
    #18
    Salay kendini salmış r10 da sağlam potnetçiler var durum bunu gösteriyor