Test yapildi ve suanda web sitenizin erisimi yoktur.
Saldiri kesildi bir kac saniye icinde kendisine gelecektir.
Saldiri direkmen sunucu ip adresine degil gateway ip adresi tespit edilerek gateway ip adresine saldiri yapilmistir.
DDOS - Botnet Test istiyoruz hedef blog.salay.com.tr
371
●43.146
- 25-05-2014, 16:57:18Merhaba,
test için sadece. http://blog.salay.com.tr adresi verilmiştir.
Tüm korumaları blog üzerinden aktif ettik testleri o adresten yaparsanız sevinirim.
salay.com.tr henüz koruma altına alınmadı. Test için verdiğimiz link;
http://blog.salay.com.tr - 25-05-2014, 16:57:40MisafirTeamviewer ile birinin pcsine giris yapip, aciklari bulup ref saldirisi atildi.
http://blog.salay.com.tr/
Site cökmüs durumda.PlusTeknoloji ve HaldizWeb bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi. - 25-05-2014, 16:58:10Botneti türk telekom çözmüyor, bunun içinde 1 aydır proxy server yazıyorlar.
- 25-05-2014, 16:58:35Evet, şuan erişim yok. R10 sakinlerine dayanabilecek koruma yok galiba..
- 25-05-2014, 17:00:13MisafirRef-Hat saldirisi ayni anda atildigi icin, siteye erisim yok oldu.
Ref saldirisini engelliyemiyor, direkmen geciyor.
(get-post) saldirisinida engellememekde.
Hat saldirsiinin bir kismini engelliyor gözüküyor, ama bazi paketler yinede uglasiyor yerine.
Koruma 0.
Saldiriyi kesiyorum, kendine gelir bir kac dakkaya.4 kişi bunu beğendi. - 25-05-2014, 17:01:44Salay kendini salmış
r10 da sağlam potnetçiler var durum bunu gösteriyor

r10 da sağlam potnetçiler var durum bunu gösteriyor