• 05-01-2014, 13:59:21
    #28
    PowerfuL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Engin Bey,

    Konuda göremedim. Hardware raid kartı var mı ?
    hardware raid kartı, yalnızca dell marka sunucularımızda mevcut. bu sunucularda yer almıyor.
  • 05-01-2014, 14:06:02
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bir adet model-4 alındı
  • 05-01-2014, 14:35:16
    #30
    Model-4 bir adet win2008 alındı.
  • 05-01-2014, 14:46:07
    #31
    Model 4 için sipariş geçilmiş olup, bildirim atılmıştır.
  • 05-01-2014, 15:30:22
    #32
    V. Duran, A. Çetinkaya ve H. Özuğurlu isimli müşterilerimize diğer 3 sunucuyu da verdik.

    bugünkü intel i5 stoklarını bitirdik. birkaç gün içinde yine duyuru geçeceğim.

    ön sipariş gibi birşey kurmadık. sunucular kabine alınıp kvm bağlandıktan sonra konuya yazıyorum.


    bu arada, windows üzerine vmware workstation kuracak arkadaşlar:

    http://46.45.142.2/prg2/VMware-works...1.0-261024.exe (kurulum dosyasıdır. key için googleda aramanız yeterli)

    http://46.45.142.2/iso2/win2008-180gun-64bit.iso
    http://46.45.142.2/iso2/CentOS-5.9-i...n-DVD-1of2.iso
  • 05-01-2014, 18:18:56
    #33
    Stoğunuz var ise 2 ay test etmek isterim, beni sıraya alabilirmisiniz?
  • 05-01-2014, 19:43:54
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Bende haber bekliyorum stok konusunda
  • 05-01-2014, 19:54:55
    #35
    Stok olması halinde 1 adet alacağız.
  • 05-01-2014, 20:21:38
    #36
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Stok bekliyorum