V. Duran, A. Çetinkaya ve H. Özuğurlu isimli müşterilerimize diğer 3 sunucuyu da verdik.

bugünkü intel i5 stoklarını bitirdik. birkaç gün içinde yine duyuru geçeceğim.

ön sipariş gibi birşey kurmadık. sunucular kabine alınıp kvm bağlandıktan sonra konuya yazıyorum.


bu arada, windows üzerine vmware workstation kuracak arkadaşlar:

http://46.45.142.2/prg2/VMware-works...1.0-261024.exe (kurulum dosyasıdır. key için googleda aramanız yeterli)

http://46.45.142.2/iso2/win2008-180gun-64bit.iso
http://46.45.142.2/iso2/CentOS-5.9-i...n-DVD-1of2.iso