• 27-10-2013, 12:50:42
    #1

    vnc yi falan kurdum herşeyi ama vnc viewer bağlanmıyor bişeyimi unuttum acaba :/
  • 27-10-2013, 22:12:39
    #2
    merhabalar

    geçen sene bende baya uğraşmış ve site site dolaşarak baya bişiler denemiş idim

    Bu Centos sitesindeki linkin 1 tanesi.. forum kısmında da baya bişiler bulabilirsiniz

    veya Türkçe bir kaynak arıyorsanız.....

    şunu unutmamak gerek... maksadımız masa üstüne bağlanmak ise.. sistemde çalışır bir masa üstü versiyonu yüklenmiş ve güncel olmasına dikkat edin. Ben Gnome u tercih ediyorum. daha basit - sade - sistemi de çok yormuyor

    başarılar