merhabalar
geçen sene bende baya uğraşmış ve site site dolaşarak baya bişiler denemiş idim
Bu Centos sitesindeki linkin
1 tanesi.. forum kısmında da baya bişiler bulabilirsiniz
veya
Türkçe bir kaynak arıyorsanız.....
şunu unutmamak gerek... maksadımız masa üstüne bağlanmak ise.. sistemde çalışır bir masa üstü versiyonu yüklenmiş ve güncel olmasına dikkat edin. Ben Gnome u tercih ediyorum. daha basit - sade - sistemi de çok yormuyor
başarılar