merhabalar

geçen sene bende baya uğraşmış ve site site dolaşarak baya bişiler denemiş idim

Bu Centos sitesindeki linkin 1 tanesi.. forum kısmında da baya bişiler bulabilirsiniz

veya Türkçe bir kaynak arıyorsanız.....

şunu unutmamak gerek... maksadımız masa üstüne bağlanmak ise.. sistemde çalışır bir masa üstü versiyonu yüklenmiş ve güncel olmasına dikkat edin. Ben Gnome u tercih ediyorum. daha basit - sade - sistemi de çok yormuyor

başarılar