• 20-09-2013, 14:39:06
    Üyeliği durduruldu
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh'nın sunucu satışlarını durduran kamil bulunmuştur, altta kişiyi afişe ediyorum


    Resimde ki Kamil ve diğer arkadaşları da buradalar http://www.ovh.com/us/about-us/#!/about-us/teams/poland
    banada 1 ayda sunucu teslim etmeye kız bulundu

  • 20-09-2013, 14:46:42
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh'nın sunucu satışlarını durduran kamil bulunmuştur, altta kişiyi afişe ediyorum


    Resimde ki Kamil ve diğer arkadaşları da buradalar http://www.ovh.com/us/about-us/#!/about-us/teams/poland
    tebrikler, iyi yakalama
  • 22-09-2013, 03:31:05
    sunucuoptimizasyon.com
    Keratalar bu gece saatin 2 sinde 1 saatte disk değiştirdiler gönlümü kazandılar Bozulmuş ve garip sesler çıkaran bir disk ve tırnaklarını yiyen bir müşteri ile başbaşa 1 saat geçirdik.

    Alıntı
    Component replacement
    server was stuck before loading grub's menu

    the main hard drive was making noises and was undetectable

    main hdd has been replaced

    server wouldn't boot on hdd, because no OS is installed on
    the 1st hdd
  • 22-09-2013, 04:00:19
    Kedi olalı bir fare tutmuşlar helal olsun
  • 22-09-2013, 04:07:05
    CnCServer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ovh'nın sunucu satışlarını durduran kamil bulunmuştur, altta kişiyi afişe ediyorum


    Resimde ki Kamil ve diğer arkadaşları da buradalar http://www.ovh.com/us/about-us/#!/about-us/teams/poland
    hiç birinin tipini tutmadım. bunlar biz sunucuları beklerken arkamızdan kesin konuşmuşlardır.

    Benyarın kendilerin e bir mesaj i-leteyim.

    Sadece "bir mesaj" kısmını anlasınlar, gerisi içinde profeyşınıl Türkçe öğrensinler artık.
    Ben aldığıma alacağıma pişman oldum.
  • 27-09-2013, 02:18:53
    arkadaşlar tek vds vardı win kurulu uzak masaüstü vs. sıkıntısı yok tıkır tıkır çalışıyor.

    2. bir win kurdum fakat erişim sağlayamıyorum. ovh de genel bir problemmi var yoksa ben mi bir yerlerde hata yapıyorum yine?
  • 29-09-2013, 00:59:10
    Elimde 4 TB diskli,1 Gbit port/500 mbit garantili makina var.
    İsteyen olursa ücret karşılığında devredebilirim.
  • 29-09-2013, 21:57:20
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 4 TB diskli,1 Gbit port/500 mbit garantili makina var.
    İsteyen olursa ücret karşılığında devredebilirim.
    modeli özellikleri ve fiyatı alabilirmiyim



    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 30-09-2013, 14:51:51
    project2007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimde 4 TB diskli,1 Gbit port/500 mbit garantili makina var.
    İsteyen olursa ücret karşılığında devredebilirim.

    Aynı şekilde model ve özellik pm lütfen.