Çok şükür... En azından insan yerine koyup anlamlı bir mail yolladılar sonunda.
GRA lokasyon istiyormusun ? Aynen hacı istiyorum

sunucumu verde Fr den nerden veriyosan ver artıkın dedim.
Acaba dedikleri gibi 48 saat içinde teslim edecekler mi ? Umarım sorunsuz teslim ederler.
o mail bana geleli 10 gün oldu sanırım, hala gelen giden yok

çocuğa şekeri uzatıp, uzatıp geri çekmek gibi birşey bu yahu