yazdıklarımı buraya eklemeyeydiniz iyiydi.

) oradan sıkıntı çıkmazsada r10 da sıkıntı çıkacak gibi bu gidişle

ne demiş o eleman bilmiyorum ama az çok çözen ilk kişi.
aslında söylediklerimi onunda pek anladığını tahmin etmiyorum ama en azından niyetimi az çok çözdü gibi.
valla kardeşim şu SerVaL resmen kendini harap etmiş çözebilmek için

umarım mahallesinde, iş yerinde veya bir ahbabının tanıdığı türk yoktur yada varsa umarım o türk tercümeyi sansürleyerek yapar

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:01:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:54:27 --
SerVaL son mesajında baya debelenmiş artı senin siteye kadar bulmuş bu adam ovh çalışanı altta youtube videolarına bak bu adam ovh den patrona haber uçurmasın
ovh çalışanımı

bence orada ovh çok büyük bir firma demek istiyor ya

değildir o değildir
Mercantelekom deşifre oldu geçmiş olsun, bari onun sunucuları iptal edip bize verseler
ben böyle olacağını bilsem k.adıma cafer yazardım

vay ben öleydim demeyeceğim. şu saatten sonra etmişim ovh nin sunucularına. verirlerse kullanırım vermezlerse..........
konu biraz soğusun vermezlerse sunucuyu ne yapacaklarını ovh foruma yazarım
ovh forumda konusuda çok popüler 11583 okunma vardı ben baktığımda, resmen salladı formu
malesef klasik Türk sivrilmeleri kategorisinde yer alıyorum artık. böyle bir şeyle görüntülenmeyi istemezdim aslında ama. herşey o bekleyeceksin yazan veledin suçu. zaten beklemişiz onca gün birde üstüne babasının firması gibi artistlik yapıyor.
Windows kurdurabiliyor muyuz bu sunucuya acep ? Oyleyse gireyim siraya
TepeTakLak HD
konuyla alakalı bir cevap vermiş olayım bari.
kurarsın.