• 29-08-2013, 01:09:29
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mercantelekom deşifre oldu geçmiş olsun, bari onun sunucuları iptal edip bize verseler
    ovh forumda konusuda çok popüler 11583 okunma vardı ben baktığımda, resmen salladı formu
  • 29-08-2013, 01:14:26
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mercantelekom deşifre oldu geçmiş olsun, bari onun sunucuları iptal edip bize verseler
    Kusura bakmayın hocam konu baya uzun okumadım hepsini..

    Başlıkta belirtilen sunucu Türkiye`ye satılmıyor mu ??

    Eğer satılmıyorsa fiyatı uygun sunucu tavsiyeniz varsa alabilirmiyim ovh için
  • 29-08-2013, 01:21:17
    sunucuoptimizasyon.com
    Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakmayın hocam konu baya uzun okumadım hepsini..

    Başlıkta belirtilen sunucu Türkiye`ye satılmıyor mu ??

    Eğer satılmıyorsa fiyatı uygun sunucu tavsiyeniz varsa alabilirmiyim ovh için
    Konu başlığında geçen sunucular ovh nin kimsufi sunucuları, bu sunucular normalde avrupa birliğine üye ülkeler haricindeki ülkelere satılmıyor ama tek tük alabilenler var, biraz şans işi. Ufak makinalar için pek umutlanmayın ama kimsufilerin daha üst modelleri için şansınız var. Ovh.com üzerindeki sunucuları zaten alabiliyorsunuz sıkıntı yok ama teslimatta sıkıntı var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:27 --

    Ne ballıyım yine umudumu kaybettiğim anda SBG den sipariş ettiğim EG 64 az önce geldi
  • 29-08-2013, 01:24:12
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu başlığında geçen sunucular ovh nin kimsufi sunucuları, bu sunucular normalde avrupa birliğine üye ülkeler haricindeki ülkelere satılmıyor ama tek tük alabilenler var, biraz şans işi. Ufak makinalar için pek umutlanmayın ama kimsufilerin daha üst modelleri için şansınız var. Ovh.com üzerindeki sunucuları zaten alabiliyorsunuz sıkıntı yok ama teslimatta sıkıntı var.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:21:17 -->-> Daha önceki mesaj 01:19:27 --

    Ne ballıyım yine umudumu kaybettiğim anda SBG den sipariş ettiğim EG 64 az önce geldi
    Yıl 2013 olmuş hala saçma sapan kurallar var Ayrıca koskoca ovh teslimatta sıkıntı yaratıyorsa diyecek birşey bulamıyorum..

    Şu ufak sunuculardan alabilseydik on numara vip sistemi kurabilirdim
  • 29-08-2013, 01:27:21
    Windows kurdurabiliyor muyuz bu sunucuya acep ? Oyleyse gireyim siraya


    TepeTakLak HD
  • 29-08-2013, 02:33:04
    yazdıklarımı buraya eklemeyeydiniz iyiydi. ) oradan sıkıntı çıkmazsada r10 da sıkıntı çıkacak gibi bu gidişle
    ne demiş o eleman bilmiyorum ama az çok çözen ilk kişi.
    aslında söylediklerimi onunda pek anladığını tahmin etmiyorum ama en azından niyetimi az çok çözdü gibi.


    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla kardeşim şu SerVaL resmen kendini harap etmiş çözebilmek için umarım mahallesinde, iş yerinde veya bir ahbabının tanıdığı türk yoktur yada varsa umarım o türk tercümeyi sansürleyerek yapar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:01:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:54:27 --

    SerVaL son mesajında baya debelenmiş artı senin siteye kadar bulmuş bu adam ovh çalışanı altta youtube videolarına bak bu adam ovh den patrona haber uçurmasın
    ovh çalışanımı bence orada ovh çok büyük bir firma demek istiyor ya
    değildir o değildir

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mercantelekom deşifre oldu geçmiş olsun, bari onun sunucuları iptal edip bize verseler
    ben böyle olacağını bilsem k.adıma cafer yazardım
    vay ben öleydim demeyeceğim. şu saatten sonra etmişim ovh nin sunucularına. verirlerse kullanırım vermezlerse..........
    konu biraz soğusun vermezlerse sunucuyu ne yapacaklarını ovh foruma yazarım

    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh forumda konusuda çok popüler 11583 okunma vardı ben baktığımda, resmen salladı formu
    malesef klasik Türk sivrilmeleri kategorisinde yer alıyorum artık. böyle bir şeyle görüntülenmeyi istemezdim aslında ama. herşey o bekleyeceksin yazan veledin suçu. zaten beklemişiz onca gün birde üstüne babasının firması gibi artistlik yapıyor.

    halowen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Windows kurdurabiliyor muyuz bu sunucuya acep ? Oyleyse gireyim siraya


    TepeTakLak HD
    konuyla alakalı bir cevap vermiş olayım bari.
    kurarsın.
  • 29-08-2013, 03:03:57
    Üyeliği durduruldu
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdıklarımı buraya eklemeyeydiniz iyiydi.
    ne demiş o eleman bilmiyorum ama az çok çözen ilk kişi.
    aslında söylediklerimi onunda pek anladığını tahmin etmiyorum ama en azından niyetimi çözdü gibi.




    ovh çalışanımı bence orada ovh çok büyük bir firma demek istiyor ya
    değildir o değildir



    ben böyle olacağını bilsem k.adıma cafer yazardım
    vay ben öleydim demeyeceğim. şu saatten sonra etmişim ovh nin sunucularına. verirlerse kullanırım vermezlerse..........
    konu biraz soğusun vermezlerse sunucuyu ne yapacaklarını ovh foruma yazarım



    malesef klasik Türk sivrilmeleri kategorisinde yer alıyorum artık. böyle bir şeyle görüntülenmeyi istemezdim aslında ama. herşey o bekleyeceksin yazan veledin suçu. zaten beklemişiz onca gün birde üstüne babasının firması gibi artistlik yapıyor.



    konuyla alakalı bir cevap vermiş olayım bari.
    kurarsın.
    İşin en ilginç kısmı ovh'ın forum sitesinden hala uzaklaştırılmadınız

    Türkiyede olsa daha ilk mesajda kapı dışarı olurdu
  • 29-08-2013, 03:07:39
    EgemenPolat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşin en ilginç kısmı ovh'ın forum sitesinden hala uzaklaştırılmadınız

    Türkiyede olsa daha ilk mesajda kapı dışarı olurdu
    Türkler daha akıllıdır diyelim
    bu arada yeni farkettim harbiden konu sabitlerden bile fazla görüntülenmiş. rezillik diz boyu
    umarım giren herkez anlamadan çıkıyor yada translate kullanıyordur.
  • 29-08-2013, 09:57:01
    MercanTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkler daha akıllıdır diyelim
    bu arada yeni farkettim harbiden konu sabitlerden bile fazla görüntülenmiş. rezillik diz boyu
    umarım giren herkez anlamadan çıkıyor yada translate kullanıyordur.
    Haha ne güldüm ya Herifin teki sana tek dilde yaz demiş hehe.