• 27-08-2013, 10:45:40
    Tam çözemedim bende RBX mSP ler için yeidne iletişim kurup GRA ya yönlendirme olacak filan diyorlar sanırım

    Kısaca bekleyen derviş kutup ayısına rast gelmiş diyorlar
  • 27-08-2013, 11:23:40
    mspler icin carsamba gunu teslim edilecek yazmıs foruma sanırım
  • 27-08-2013, 11:30:23
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mspler icin carsamba gunu teslim edilecek yazmıs foruma sanırım
    yarın? gelecek çarşamba?
  • 27-08-2013, 11:32:31
    carsamba yazıyo tarih yok dun yazmıslar demekkı bu carsamba heralde en yakın carsamba bu carsamba
  • 27-08-2013, 12:03:15
    Çıkmaz ayın son çarşambası galiba
  • 27-08-2013, 12:12:27
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mspler icin carsamba gunu teslim edilecek yazmıs foruma sanırım
    Her ay en az 4 çarşamba bizde bu sabır olduktan sonra
  • 27-08-2013, 12:37:16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 Bin sunuculuk tarihi bir sipariş almışlar. 3-4 haftalık belirsizliğin ardından düzeni oturtmuşlar.

    Bu hafta FS / EG / MG / HG teslimat süreleri 1 saat olacakmış.

    EG / MG: SBG ve GRA için sipariş alımları kapatılmış. RBX öncelikli olarak 1 saatte teslimat olacak. İşlemcileri haftaya ulaşacak.

    mSP / mSP SSD: Sadece GRA'dan teslim edilecek. RBX ve SBG'den sipariş verenlerle tekrardan irtibata geçilecek.

    SP BestOf: Şu an sadece RBX'ten teslim.

    KS-24G: 1 saatte teslim

    KS-2G: 1000 sunucu geliyor haftaya. Eylül sonu tüm siparişi karşılayabilecek, yeni sipariş alabilecekler.
  • 27-08-2013, 12:41:11
    sunucuoptimizasyon.com
    Hosthink adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 Bin sunuculuk tarihi bir sipariş almışlar. 3-4 haftalık belirsizliğin ardından düzeni oturtmuşlar.

    Bu hafta FS / EG / MG / HG teslimat süreleri 1 saat olacakmış.

    EG / MG: SBG ve GRA için sipariş alımları kapatılmış. RBX öncelikli olarak 1 saatte teslimat olacak. İşlemcileri haftaya ulaşacak.

    mSP / mSP SSD: Sadece GRA'dan teslim edilecek. RBX ve SBG'den sipariş verenlerle tekrardan irtibata geçilecek.

    SP BestOf: Şu an sadece RBX'ten teslim.

    KS-24G: 1 saatte teslim

    KS-2G: 1000 sunucu geliyor haftaya. Eylül sonu tüm siparişi karşılayabilecek, yeni sipariş alabilecekler.
    Mevcut siparişlerin akıbeti hakkında bilgi yok yine
  • 27-08-2013, 12:56:08
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevcut siparişlerin akıbeti hakkında bilgi yok yine
    Biz sabır testinden geçtik nede olsa Yenileri kırmasınlar biz bol bol bekleriz