kardeş ne yapmışsın ovh forumda adamlara damardan türkçe öğretmeye kalkmışsın ağır dozajdan giderler aman diyim

gerçi teslimatı yaptılarmı bilmiyorum ama sana tavsiyem fazla üstlerine gitme haa birde translate yapmasınlar diye birleşik yazmanda ayrı bir zeka ürünü tebrikler
*yazdıklarım samimicedir lütfen başka manalar verilmesin.
eleman "bekleyeceksin!" yazınca ben ayarı kaçırdım. can sıkıntısıda vardı biraz. e üstüne birde onlar toplu kaşınınca bende dayanamadım devam ettim.
yağ var un var gel gel diyorlar
verdim veriştirdim. onlar benim bitişik yazdığım iltifatları çözene kadar sunucuyu alabilmiş olmayı ümid ediyorum

daha içim soğumadı oradakilere karşı biriside benimle şakşak geçmeye çalışıyorda biraz ara verdim. Ağır gelmesin gençlere