• 20-08-2013, 09:54:31
    nightLord adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün sipariş edilen EG 64G siparişten 2 saat sonra teslim edildi
    bendende 4 tane gelmiş hadi hayırlısı
  • 20-08-2013, 11:15:38
    Darısı bize ne diyelim =)
  • 20-08-2013, 11:19:05
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Darısı bize ne diyelim =)
    ovh forumuna konu açmazsanız benim gibi çok beklersiniz
  • 20-08-2013, 11:20:42
    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ovh forumuna konu açmazsanız benim gibi çok beklersiniz
    Sizin sipariş verdiğin sunucu modeli neydi ? Konu açtıktan ne kadar süre sonra teslim aldınız acaba ?
  • 20-08-2013, 11:24:20
    Sahinnetwork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin sipariş verdiğin sunucu modeli neydi ? Konu açtıktan ne kadar süre sonra teslim aldınız acaba ?
    10 adet mSP 4 tane 100 mbit olarak kabul etmiştim 4 tane 100 mbit olan siparişlerimiz geldi diğer 6 tanesi 200 mbit birşey seçmedik bakalım.

    konuyu açtıktan 4 saat sonra makina teslim edilmiş ben kapalıydım webmail'den gelen mail süresine baktım.
  • 20-08-2013, 11:41:08
    Allah Allah, illaha rencidemi edelim bu herifleri :=) 4 saat iyiymiş. 18. gün.. Hemde 100 mbps kabul ettiğimiz halde gelmedi.
  • 20-08-2013, 12:08:23
    Üyeliği durduruldu
    böyle salak firmalardan ürün alıyorsunuz ya sizlerle böyle dalga geçiyorlar kendi teslimat sürelerine uymayan bu salaklar türkiye'den foruma kayıt olmayı bile engelleyecek kadar basitler sizlerde bunlara yüz veriyorsunuz Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur bunu unutmayın ki FRANSA dediğiniz ülke her zaman arkamızdan vuran tek ülkedir ddos diye reklam yapıp durduklarına bakmayın uluslararası bir işe yaramıyor sadece fransa müşterilerine hizmet veriyor. BOYKOT edin almayın bırakın batsın gitsin.
  • 20-08-2013, 12:14:32
    OptikWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    böyle salak firmalardan ürün alıyorsunuz ya sizlerle böyle dalga geçiyorlar kendi teslimat sürelerine uymayan bu salaklar türkiye'den foruma kayıt olmayı bile engelleyecek kadar basitler sizlerde bunlara yüz veriyorsunuz Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur bunu unutmayın ki FRANSA dediğiniz ülke her zaman arkamızdan vuran tek ülkedir ddos diye reklam yapıp durduklarına bakmayın uluslararası bir işe yaramıyor sadece fransa müşterilerine hizmet veriyor. BOYKOT edin almayın bırakın batsın gitsin.
    herkesin görüşüne saygı duyarımda ne şiddet bu celal acaba ?
  • 20-08-2013, 12:17:10
    Üyeliği durduruldu
    5 günde bi sunucu teslim edilmez mi ne ticketlara ne maillere cevap veriyorlar bu ne vurdum duymazlıktır kendileri 72 saat yazmasın o zaman test için aldığımız sunucu böyle ise satmak için aldıklarımız ne olur hiç belli değil

    MaxTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin görüşüne saygı duyarımda ne şiddet bu celal acaba ?