Tamamen satış bölümünün planlama hatası bana göre. Bu konuda yanıt alamadım ama bu kadar çok siparişi beklemediklerini anladım sayılır. Son olay yüzünden itibar kurtarmak için yapılmış plansız bir proje ve sonuç ortada. Yeni müşterilere sağlama niyetinde değiller, amaçları ellerindeki müşteriye şirin gözükmek. Eski müşteri olupta siparişiniz iptal edilmiyorsa sebebi budur yüksek ihtimal. O kadar mahkemeden sonra benimle bile çalışmayı kabul ettilerse düşünün artık

Müşteri kaybetmek istemiyorlar ama kazanma taraftarıda değiller. Fransız forumlarında bile alttan alttan saydırıyorlar adamlara