• 11-08-2013, 17:29:18
    Üyeliği durduruldu
    HostPaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    21478100 , benimkide 26'sında alınmış bir siparişti. 16. gününde teslim edildi. Zaten teknik ekip yeni siparişlerin 2 hafta içerisinde teslim edilebileceğini söylüyor. Mevcut bekleyen mSP ve mHG serisi sunucularımında 2-4 gün içerisinde kesin teslim edileceği söylendi.Şu an sadece mSP-SSD modelini 1 saat içerisinde teslim ediyorlar yeni açılan veri merkezi GRA'dan.
    o sunucularda ayın 30 sundan önce zor senin sunucuların teslim edilmesi şans dı sadece
  • 11-08-2013, 17:39:04
    Sormak istediğim bir konu. Hala hazırda sunucuları teslim almadık. Bunun aylık ücreti işliyormu yani normal şartlarda 1 ay sonra ödememiz gereken ücreti sunucuyu teslim almamış olsakda ödeyecekmiyiz yoksa süre sunucu açılıncamı başlayacak? Teslim almadan 2. ay ücreti istenirse sunucu ücreti değilde cPanel ücreti koyar
  • 11-08-2013, 17:41:21
    Üyeliği durduruldu
    ulkunet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sormak istediğim bir konu. Hala hazırda sunucuları teslim almadık. Bunun aylık ücreti işliyormu yani normal şartlarda 1 ay sonra ödememiz gereken ücreti sunucuyu teslim almamış olsakda ödeyecekmiyiz yoksa süre sunucu açılıncamı başlayacak? Teslim almadan 2. ay ücreti istenirse sunucu ücreti değilde cPanel ücreti koyar
    sunucu teslim alınca süre başlar
  • 11-08-2013, 17:44:19
    SunucuservisTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sunucu teslim alınca süre başlar
    İyi ozaman. Teşekkürler
  • 11-08-2013, 20:08:48
    teslim edilen kimse yokmu arkadaşlar kafayı yiyecem taşıma yapacam.
  • 11-08-2013, 20:11:52
    warning31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teslim edilen kimse yokmu arkadaşlar kafayı yiyecem taşıma yapacam.
    Benim bildiğim duyduğum daha kimseye teslimat yapılmadı. kafayı yeme konusunda sanırım hepimiz aynıyız.
  • 11-08-2013, 20:14:13
    online.net taşıma yapacam ayın 22 sine kada yada red gidecem gibi böle giderse
  • 11-08-2013, 20:22:38
    warning31 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    online.net taşıma yapacam ayın 22 sine kada yada red gidecem gibi böle giderse
    Güya bugün teslimat yapacaklardı ama yapmadılar şahsen ben aşağıda yazdığım mesajı tüm serverlarıma ticket açıyorum bakalım ne cevap alacaklar hatta server başına farklı konu başlıklı 3-4 tane açacağım ki önlerinde mesaj yığılsın ve cevap versinler.

    mesajım:
    The server that I bought on July 31st, did not deliverd even if it is August 11th now. The information on your site was giving 24 hours for delivery (which is now 72 hours) but it past 11 days. Not 24 hours, not 72 hours, it's been 11 days !! and you still didn't deliver the server.So, whether give the right time for deliver or deliver the server when the time you said before. It is not pleasant way to behave a customer. Please answer me on this ASAP.

    Numéro: ..............
    Serveur mini SP - 1 mois
    Datacentre France, Est (SBG)
  • 11-08-2013, 21:16:53
    sunucuoptimizasyon.com
    hizliseedbox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güya bugün teslimat yapacaklardı ama yapmadılar şahsen ben aşağıda yazdığım mesajı tüm serverlarıma ticket açıyorum bakalım ne cevap alacaklar hatta server başına farklı konu başlıklı 3-4 tane açacağım ki önlerinde mesaj yığılsın ve cevap versinler.

    mesajım:
    The server that I bought on July 31st, did not deliverd even if it is August 11th now. The information on your site was giving 24 hours for delivery (which is now 72 hours) but it past 11 days. Not 24 hours, not 72 hours, it's been 11 days !! and you still didn't deliver the server.So, whether give the right time for deliver or deliver the server when the time you said before. It is not pleasant way to behave a customer. Please answer me on this ASAP.

    Numéro: ..............
    Serveur mini SP - 1 mois
    Datacentre France, Est (SBG)
    forum.ovh.com a fransızca konu açın daha dikkat çekici olur, linki verirseniz bizde destek oluruz, yalnız foruma Türkiyeden kayıt kapalı avrupa proxy ile kayıt olmanız lazım veya ktunnel den kayıt olabilirsiniz.