• 02-08-2013, 00:07:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Atomdan vazgeçtim daha, minisp yi versinlerde işimize bakalım.
    Ustam inşallah tez zamanda teslim ederler. 72 saat yazıyordu sitelerinde en geç
  • 02-08-2013, 00:08:51
    sunucuoptimizasyon.com
    20.00 da 72 saat doldu, 72 saat yazmışlar ama 5 günden önce alan yok sanırım.
  • 02-08-2013, 00:22:52
    Mesajim bulunsun bastan sona okuyup bende alicam
  • 02-08-2013, 00:27:55
    Votre bon de commande a été payé le 24/07/2013 a 14:07:53

    Tarihinde verilen "Serveur mHG 128G" hala teslimat bekliyor. Açtığım ticket'a cevap yok. 10-15 günden önce teslimat olacağını sanmıyorum.
  • 02-08-2013, 00:44:46
    Tahminim, 3 temel sorunları:
    * Muhasebe satışları elle onaylıyor ve iptal edilecekleri tek tek iptal ediyor. Bu da yoğun iş yükü getiriyor.
    * Yeni sunucular tanımladın ama bunlar yeterli adette stok hazırlanmadı. Hala eski donanımlar sökülüp, Ram ve Disk takviyesi gibi değişiklikler yepılıp yeni stok hazırlanıyor. Buda yoğun iş gücü gerektiriyor.
    * Kurulum sunucuları networkde çalışışan bir boot manager tarzı bir sistem ile otomas üzerinden çalışıyor ama 1 Install sunucusunun hizmet verebileceği sunucu sınırlı. Misal aynı anda 20 sunucuya kurulum yapabiliyor olsun bu sunucu, şuan yeni kurulum bekliyen binlerce sunucu var, be sebeple ellerindeki Install Sunucuları yeterli değil. Bu da gecikme yaratıyor.

    Sonuç olarak OVH hazırlıksız yakalandı. Bu kadar cazip fiyatlar sundular, sütüne birde Hat hızlarını 2 ye hatta 3 katladılar, buda aşırı talep yarattı. Nisan ayında 2 sunucu hariç tüm OVH sunucularımı taşıyan bendeniz de bile, şuan beklediğim 5 sunucu var
  • 02-08-2013, 02:02:02
    Üyeliği durduruldu
    bizde tam kampanya yapacaktık grafikleri felan aldık hemen veriler diye HG Standard siparişi verdik hala bekliyoruz alırken 24 dü 72 olmuş
  • 02-08-2013, 02:06:37
    Alımı yaptım 3 aylık ödeme ile iyi güzel ama 5 gün oldu sanırsam 2 gün daha bekleyeceğim eğer olmazsa iade isteyeceğim.
  • 02-08-2013, 02:12:35
    sunucuoptimizasyon.com
    İptal edin arkadaşlar geleceği yok bencede.

    (İptal edinde sıra bize gelsin bir an önce)
  • 02-08-2013, 02:57:08
    ben artık ovh'yi değil paypal 'ın iptal süresini bekliyorum, tahminim 25 'ine kadar bişey olacağı yok he eğer olur da olursa daha iyi ama bence bu kadar yoğunlukta sıra gelene kadar ödemeler paypaldan iptal olacak.