• 01-08-2013, 18:46:05
    sunucuoptimizasyon.com
    speedy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bunlar adam ayırıyo yurd dısınkı kısılere aynı davranmıyolardır bukadar aksatmıyolardır teslimati arastırmak lazım
    Evet kısmende olsa haklısınız, ben ovh forumu ve twitter sayfalarını takip ediyorum teslimat konusunda fransızlardan çok az sayıda şikayet var, tek tük teslimatın çok geç olduğunu yazanlar var, tabi diğer ülkeler için durum nedir bilmiyoruz, ovh de ödeme onay süreci ve aşırı sipariş nedeniyle sıkıntı yaşadığını söylemiş. Türkiyede olsa yer yerinden oynar kıyaslamasına pek katılmıyorum, bu kadar uygun fiyat ve avantaj ile sunucu satışı yapılıyorsa normal zamandan 5-6 kat sipariş gelmesi ve sipariş süresinin uzaması gayet doğal bir durum, ovh global bir verimerkezi tek ülkede müşterileri yok ve iki tarafında zarar görmemesi için onay sürecine dikkat ediyorlar, yoksa ödeme yapan herkese tık tık kurup göndermeyide bilirler.

    Ama şuna tabiki katılıyorum ovh gibi bir verimerkezi böyle bir fiyatlandırma yapıyorsa gelecek aşırı sipariş ve bunun organizasyonunuda yapmalıydı, bu büyük bir eksi getirir ovh ye.
  • 01-08-2013, 19:24:50
    xR4d adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Herkese Hayırlı Ramazanlar,

    Şuan yapılan yorumları okuyorumda 1 haftadır sunucu gelmesini bekleyenler varmış ya bir an herhangi bir türk firmasından bunca kişinin sunucu siparişi geçtiğini ve aynı sekilde 1 hafta boyunca bekletildiklerini düşündümde off offf şimdiye kadar forumda ne konular açılmış ne hakretler görmüş olucaktı firmalarımız fransız firmasına tanınan tölerans neden türk firmalarına tanınmıyor acaba düşünmüyor değilim işte malesefki bizim türk piyasasında bir türk firmasına ticket açılsın 1 saat içinde cevap vermesin neler oluyor forumlarda ne kıyametler kopuyor bunu hepimiz çok iyi bilmekteyiz. Ama malesef ki işte " BİZ BUYUZ "
    Eğer belirtilen sözler tutulmazsa insanlar sinirlenir. Bu heryerde böyledir. Ama türk firması derse ki satın almadan önce 1-5 gün içinde kurulur. Ben bişi demem beklerim. Ama 24H içinde teslim edilir diye söyleyipte teslim edemiyorsa o zamna onu YAZMAYACAKSIN. Bu bu kadar basit yani.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24:50 -->-> Daha önceki mesaj 16:22:43 --

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kısmende olsa haklısınız, ben ovh forumu ve twitter sayfalarını takip ediyorum teslimat konusunda fransızlardan çok az sayıda şikayet var, tek tük teslimatın çok geç olduğunu yazanlar var, ovh de ödeme onay süreci ve aşırı sipariş nedeniyle sıkıntı yaşadığını söylemiş. Türkiyede olsa yer yerinden oynar kıyaslamasına pek katılmıyorum, bu kadar uygun fiyat ve avantaj ile sunucu satışı yapılıyorsa normal zamandan 5-6 kat sipariş gelmesi ve sipariş süresinin uzaması gayet doğal bir durum, ovh global bir verimerkezi tek ülkede müşterileri yok ve iki tarafında zarar görmemesi için onay sürecine dikkat ediyorlar, yoksa ödeme yapan herkese tık tık kurup göndermeyide bilirler.

    Ama şuna tabiki katılıyorum ovh gibi bir verimerkezi böyle bir fiyatlandırma yapıyorsa gelecek aşırı sipariş ve bunun organizasyonunuda yapmalıydı, bu büyük bir eksi getirir ovh ye.
    Aynen dedikleriniz katılıyorum. OVH nin burda serverların sürelerini değiştirmesi gerekli diye düşünüyorum. Yada işleyişi hızlandırması gerekli.
  • 01-08-2013, 20:40:54
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet kısmende olsa haklısınız, ben ovh forumu ve twitter sayfalarını takip ediyorum teslimat konusunda fransızlardan çok az sayıda şikayet var, tek tük teslimatın çok geç olduğunu yazanlar var, ovh de ödeme onay süreci ve aşırı sipariş nedeniyle sıkıntı yaşadığını söylemiş. Türkiyede olsa yer yerinden oynar kıyaslamasına pek katılmıyorum, bu kadar uygun fiyat ve avantaj ile sunucu satışı yapılıyorsa normal zamandan 5-6 kat sipariş gelmesi ve sipariş süresinin uzaması gayet doğal bir durum, ovh global bir verimerkezi tek ülkede müşterileri yok ve iki tarafında zarar görmemesi için onay sürecine dikkat ediyorlar, yoksa ödeme yapan herkese tık tık kurup göndermeyide bilirler.

    Ama şuna tabiki katılıyorum ovh gibi bir verimerkezi böyle bir fiyatlandırma yapıyorsa gelecek aşırı sipariş ve bunun organizasyonunuda yapmalıydı, bu büyük bir eksi getirir ovh ye.
    ya Arif arkadaşım, sanki biri manuel format atıyor sunuculara

    otomasyon yok mu? gelsin siparişler, ata mac idlerini iplere.

    360 bin sunuculuk datacenter açmayı bilen ovh, şurda 500 tane makineyi 1 haftada teslim edemiyorsa, orda sevgi, aşk ve şehvet aramayalım artık


    ama arkadaşlar merak etmeyin. hdikmen'in dediği gibi, harddiskiniz bi bozulsun, çok hızlı destek veriyorlar.
  • 01-08-2013, 20:45:31
    Ovhden yeni bir mail

    Alıntı
    L'information qui suit concerne de votre serveur dédié ks123456.kimsufi.com.

    Nos conditions d'utilisation relatives à la bande passante ont évolué.
    En quelques mots :

    - Il n'y a plus de limitation de bande passante par client
    - Il n'y a plus de limitation de quantité de traffic par serveur par mois
    - Les restrictions sur le type d'utilisation de la bande passante ont été
    retirées

    Les limitations de bande passante par gammes sont désormais :
    - 100 Mbits/s pour la gamme Kimsufi (KS), sans limite de traffic
    - 200 Mbits/s pour la gamme SP
    - 500 Mbits/s pour la gamme EG
    - 750 Mbits/s pour la gamme MG et mHG
    - 1500 Mbits/sec pour la gamme HG

    Les options de bande passante et de trafic disparaissent donc dans
    la foulée, à une exception près : il est possible de doubler la bande
    passante sur la gamme HG et ainsi de passer à 3 Gbits/s pour 250€/mois.

    Si vous aviez une option payante de traffic supplémentaire ou de bande
    passante, vous ne serez plus facturé au prochain renouvellement.
  • 01-08-2013, 21:22:19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WHT Ovh sunucu teslimat şikayetleri ile yıkılmaya başlamış

    http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?t=1289742
  • 01-08-2013, 22:29:28
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Octave Klaba ya dolu dolu bir mail attım, ben onun yerinde olsam yerin dibine girerdim bu maili okuyunca bakalım ne cevap verecek, müşterileriyle birebir iletişim kurmayı seviyor.
    Verilen cevabı merakla bekliyorum.
  • 01-08-2013, 23:50:44
    SayfaNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya Arif arkadaşım, sanki biri manuel format atıyor sunuculara

    otomasyon yok mu? gelsin siparişler, ata mac idlerini iplere.

    360 bin sunuculuk datacenter açmayı bilen ovh, şurda 500 tane makineyi 1 haftada teslim edemiyorsa, orda sevgi, aşk ve şehvet aramayalım artık


    ama arkadaşlar merak etmeyin. hdikmen'in dediği gibi, harddiskiniz bi bozulsun, çok hızlı destek veriyorlar.
    Ben sadece o anki yanlışınızı düzelttim ve cevapta veremediniz ona..
    İnanın bana bu son dediğiniz oldukça saçma ve gereksiz.
  • 02-08-2013, 00:01:47
    Konudaki mesajları okuyorumda burdan çıkan sonuç şu. Bu adamların ipiyle kuyuya inmeye sakın kalkmayın. Redstation dan tam 1 saat 10 dakika önce acil bir sunucuya ihtiyacım olduğunu söyleyip sipariş geçtikten yalnızca 15 saniye sonra sunucunun hesabımda aktif olduğunu gördüm. Sunucuya cpanel vs kurulumları bitti şu an sitelerimi taşıyorum

    Aradaki fark 100 tl civarında 30 güne bölüyorum günde 3 TL ediyor. Günde 3 TL ye o eziyeti asla ve asla çekmem.

    Ovh atom makineyi belki haftaya teslim eder
  • 02-08-2013, 00:05:28
    sunucuoptimizasyon.com
    Atomdan vazgeçtim daha, minisp yi versinlerde işimize bakalım.